Gå til innhold

huff......sliter i dag også!!!

Anbefalte innlegg

sitter her å leter etter krefter for å vaske huset til helgen. Har nettopp laget middag, så nå er det bare å varme den opp senere.....lettvint!

Er kvalm å uggen i dag. Hadde vondt i ryggen hele natten i natt, og det er vanskelig å få til å gå. Ser for meg at det kan bli moro å vaske gulvene....hehe. Trodde jeg hadde feber, men jeg vet ikke om 37,6 kvaliserer til feber?...hehe

håper bare alt dette er pga at jeg er gravid, men det er vel som å tro på julenissen:-)

jaja....håper dere har en bedre start på dagen enn meg?!

ha en fin dag:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5959890-huffsliter-i-dag-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en nydlig start på dagen. Har vært vekkreist fra grytidlig mandags morgen til i går kveld og dermed ikke sett ungene på 3 dager. Da jeg kom ut på badet i dag tidlig stod eldstegutten på snart 4 år der. Han gikk rett bort til meg og gav meg en knusegod klem og sa "Så godt å se deg igjen mamma!" Om jeg ble rørt til tårer? Neeeeeida... ;-) Var veldig deilig å se de to små knottene igjen ja! Nå er jeg i full gang med studier og lesing her, har meg bare en og annen pasue her inne for å koble fra litt.

Får håpe du er gravid da! Når er/var IKM?

Ja det hørtes ut som en fin start på dagen. Utrolig hva barna kan gjøre for at vi skal bli glad. Det skal så utrolig lite til, bare noen fine ord eller en god klem:-)

Ikm er en gang i helgen, vet ikke akkurat dag....lørdag eller søndag.

Nå skal jeg kaste meg inn i vaskingen å bytte på sengene, så godt å være ferig med det, så jeg bare kan slappe av når jeg kommer fra jobb i morgen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...