Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Er i 1 pp og er så utrolig spent! Venter ikke tanta før mandag, men jeg klarer ikke å la være å teste! Tenker at, kaaaanskje i dag! Men så er jo testen selvfølgelig negativ! Jaja, det var 170 kr rett i dass! Andre som har like dårlig selvkontroll som meg her eller? Jeg blir nok ruinert hvis vi bruker lang til på å bli gravide!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Jeg, jeg!! *rekke opp hånda* Mitt beste tips er å kjøpe billige tester på nett (billige-tester.dk - de er kjappe å sende også), så blir man ikke fullt så ruinert som om man kjøper dem i butikken...
Dyne&Pute Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 :-) Skjønner hva du mener, men jeg har blitt flinkere med tiden :-) Ville gjort som Yaddaline, kjøpt testene på billigetester.no.. Der får du de billigere! Veldig lettvindt, så slipper man å gå på apoteket hver eneste mnd :-) Lykke til!
Snuffen Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 På VITA koster 2 stk 94 kr, og de måler visstnok helt ned til 15 enheter (eller hva målebetagnelsen er) HCG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå