♥2 små gull♥ Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Jeg har ikke kommet så langt at det er aktuelt enda, men jeg bare lurte... Når man kjenner at det skjer såpass mye og ofte at det er på tide å ta tiden på riene... når man skal regne hvor lang tid det er mellom, regner man fra en starter til neste starter, eller fra en slutter og til neste starter? Er førstegangs og relativt blank på området, men jeg vil tro at det kan utgjøre en ganske viktig forskjell, om man regner fra start til start, eller fra slutt til start... Ha en fin dag!
*tiger* og jenta Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Jordmor på ahus sa at det mmå regnes fra den ene starter til den neste starter hvis ikke var det ikke mulig for den stakkars mannen å ha kontroll. Ble litt stressa jeg nå når det kom inn andre svar her...
♥ Mamma'n til Jørgen og Marius Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Jeg spurte legen min om det, og han sa det samme som tiger over her. Fra den ene starter til den neste starter. Og husk å ta tiden samtidig på hvor lenge den varer.
jo-jo76 Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Har nettopp lest i en av bøkene om svangerskap og fødsel at man skal regne fra start til start
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå