Gå til innhold

her var det ikke mange..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei..

det er jeg å..

sliter med dårlig samvittighet ovenfor jobben,men samtidig hva for jeg igjen for det egentlig..

har ikke noe energi,blitt lat rett og slett sitter bare hjemme og ikke gjør noe,mesteparten av dagen.resten av dagen pusler jeg rundt her hjemme..de dagene jeg gidder å stå opp av senga da..

Har vært sykemeldt siden april på grunn av bekkenløsning. Tror nok ikke arbeidsgiver er så intreresert i å ha meg der heller når jeg er gravid:) men eeeendelig har de gått med på aktiv sykemelding så jeg kan komme på kontoret 1-2 ganger i uka og gjøre omtrent like lite som jeg gjør hjemme:) Kommer meg skjelden på noe kjøpesenter eller noe, så det blir noen timer hver dag her. Ååååå, som jeg gleder meg til småen kommer ut og jeg får igjen bevegeligheten min. :) "Bare" 7 uker igjen nå..

Hei!

Jeg er også gravid og sykemeldt , er rett å slett sliten , orker ikke å gjøre så mye , jeg også fikk dårlig samvittighet for at jeg er sykemeldt , men det er ingen som takker meg for at jeg er utslitt den dagen ungen blir født ,har forresten termin den 27 oktober , gleder meg kjempe masse , så nå er jeg hjemme å koser meg....

Heisan er selv sykmeldt, er svimmel å uggen i kroppen. får vist i meg litt for lite mat. legen va redd for at æ va underernært....hmm men jeg gjør nå så godt jeg kan. Må inn på sjekk igjen på mandag, er litt slitsomt at etter en tur på butikken så ligger jeg flere timer etterpå ja. Håper på bedre tider ja.....

Annonse

hei hei!

jeg ble aktivt sykemeldt denne uken, har jobbet i 100% stilling som ped.leder i en barnehage.. men nå sover jeg veldig lite om natta, pga ryggsmerter.. så da ble jeg dessverre sykemeldt, men det er jo det som er best for meg og magen, så da har jeg godtatt det nå.. for jeg er helt kaputt etter bare å ha vært på jobben i 2 timer, så det var nok for det beste ja:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...