Gå til innhold

Easy Walker Sky

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var å titta på den vogna her om dagen... Ble ikke akkurat imponert... Vogna kosta nesten 6000,- UTEN bag! Dessuten gikk det ikke å regulere på fotbrettet, og ryggen ble regulert med glidelåser! Det blir jo passe klønete, spør du meg! Jeg synes det er best å kunne regulere ryggen på vogna med en hånd, men... Ellers var sittedelen stor og god og vogna var lett å trille...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt easy walker,ille sky men den forrige modellen og er bare kjempe fornøyd!!!!! Enkel liten, lett og legge sammen, vært med til spania 3 ganger, perfekt med de glidlåsene på siden som enkelt legger barnet stille og rolig ned når det sover og helst ikke skal vekkes. Kjempe vogn.

Skrevet

så på den jeg og,ble heller ikke helt impnert nei, å når den koster så mye, legger jeg heller til resten å kjøper en OTH urban jungle,

Skrevet

Har forrige versjon og er veldig fornøyd med den. Kjøpte den da Lillemann var 1 år så vi har ikke hard-bag.

Barneverden har den på tilbud nå til 5999,- med bag

Skrevet

Enig med deg, HI.. Har også tittet på den, ser fin ut.., men fryktlig dumt med fotstøttet og ryggen sonm du sier. Hvorfor lager de ikke vogner som tilfredsstiller våre krav...? ;o)

Skrevet

Jeg har ikke hatt denne så lenge men er så langt utrolig fornøyd!

Det er jo sånn at man som regel ikke får alt, reg fotbrett, reg sittestilling, full liggestilling, god plass men og lett osv osv. Du trenger ikke annen vogn enn dette tror jeg. Så selv om den er dyr virker det på meg som du kan ha den hele vognperioden og da blir det ikke så dyrt likevel. Var derfor vi skaffet den. Flere andre vogner vi så på var i denne priskategorien også. Den er utrolig god å trille,også der hvor terrenget er noe mer "ulendt", med det svingbare hjulet er den lett å ha på kjøpesenter ol. Og så er den utrolig kompakt og lett så den er enkel å ta med seg i bil.

Skrevet

Jeg har en Esprit Jupiter 3. Det er en utrolig god vogn! Jeg har ennå ikke funnet en vogn som overgår den! Det er en forovervendt vogn med dobbelt svingbart hjul foran. Den er kjempelett å legge sammen og tar liten plass, ryggen kan legges lydløst ned med en hånd, fotbrettet kan reguleres, hjulene er punkteringsfrie, det er demping foran og bak, stooooor kurv under, utrolig lett å trille. Det eneste negative er at hjulene foran er litt små så den er vanskelig når det er masse snø på veien... Så når vi en gang får fler babiser kommer jeg nok bare til å kjøpe softbag å ha i den vogna om det går... Jeg er superfornøyd! :-)

Jeg synes dette vognkaoset er umulig å finne fram i! Men de prøver vel å lage vogner til en hver smak... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...