Gå til innhold

November: dere som har termin 29/11, hvordan er formen?


Tiasmas

Anbefalte innlegg

Går mot siste trimester nå, en spennende tid... og kanksje litt tungre for mange... har selv fått bekkenløsning:-( ikke noe morro... men gleder meg til lille spire kommer ut! hvordan ahr dere det nå?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Er for tiden sykemeldt pga ryggplager. Veldig bale, men får håpe det kommer seg når jeg begynner med behandling hos fysioterapaut. Synes det går litt sent, men det er nok fordi jeg gleder meg slik til spiren kommer ut ;-) Det er jo egentlig ikke så lenge til november, føles bare slik siden det er sommer ute enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig, ser veeeeldig frem til ordentlig høst, litt regn og blåst, sitte inne med stearinlys og kose seg under teppe... :-) Har blitt sykemeldt selv nå, pga bekkenplager, kjipe greier, men skal til fysio i morgen så krysser fungrene for at han finner på noe lurt! Har du vært lenge sykemeldt eller? hvordan jobb har du? lykke til videre med svangerskapet! spennende å høre hvordan du har det som har samme termin!! tenk "bare" 104 dager igjen... blir godt å kommer under 100...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snart vært sykemeldt i 2 uker og skal være det frem til 28.08. Er ganske trett og sliten for tiden også pga lav hb og lavt blodtrykk så det har vært godt med litt fri. Jeg jobber som fengselsbetjent i en anstalt med lavere sikkerhetsnivå, dvs åpen soning. Du da?

 

Jeg gleder meg også til å komme under 100 :-) Selv om jeg synes det går sent så er det ganske utrolig at det snart "bare" er 100 dager igjen.

 

Lykke til du også. Så håper jeg at vi kan "oppdatere" hverandre på formen. Krysser fingrene for at fysioen hjelper deg. God natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

 

Så koselig at det er flere av oss da :o)

Jeg er også sykemeldt pga rygg og bekkenplager! Blir det resten av tiden til permisjonen. Er jo greit å vite hvordan ståa er ihvertfall...

Egentlig koser jeg meg med å være hjemme, men har ei snuppe på 13 mnd som er hjemme med meg da! Deilig med sommer, og nå som høsten kommer skal vi noen uker til Hellas. Gleder meg noe sinnsykt!! Ellers sliter jeg med at jeg er trøtt og sliten oftere enn normalt, og at det ofte svartner helt for meg når jeg reiser meg osv. Men det er vel i grunn mest bagateller...

Moro om vi holder litt kontakten vi med termin samtidig da! Lite liv her på klubbsiden. Kose dere og Lykke til videre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen til meg er opp og ned, jeg går hjemme nå da, men jeg vil helst jobbe litt før jeg skal ha. Men jeg har i det siste plagdes litt med rygg og bekken. Sitter for det meste hjemme om kvledene og er trett og sliten da men. Da er det godt og bare legge seg tidlig og bare hvile seg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi hi, det ser ut som om vi kan kalle oss ryggplage gjengen ;-) Uff da, vi får håpe at vi alle kommer oss og blir bedre. God bedring til dere alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har ikke vært her inne før og må si det er godt å se at jeg ikke er den eneste som har plager og sånn allerede. Er nettopp blitt 50 % sykemeldt og følte det kanskje var tidlig siden det enda er 3 mnd igjen, men formen holder rett og slett ikke. Så selv om alle sier at alt er individuellt og normalt fra den ene til den andre så er det litt "beroligende" å vite at det finnes flere som ikke er i full jobb fortsatt. Er selvfølgelig ikke glad for at vi har de plagene;) men det er verdt det da, tenk så fint det blir i november :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Jukser litt og sniker meg inn på tråden deres, selv om jeg ikke har termin før 30. november.....

 

Er stort sett i god form. Men bekkenet har meldt sitt tilstedeværelse den siste måneden. Det går litt opp og ned, blir verre når jeg er på jobb og de første dagene etter en vakt. Men jeg vet jo at mange har det mye verre enn meg, for smertene mine er nok noe moderate i forhold til det man leser om. Jeg kjenner stort sett smertene daglig, men samtidig hemmer de meg ikke all verden. Har egentlig vært forberedt på BL siden jeg hadde det de 2 første svangerskap også. Men ennå er jeg i full jobb.

 

Ellers har jeg mer eller mindre konstant halsbrann, og blir veldig fort mett. Men det siste er jo for såvidt greit...

 

Akkurat nå har jeg det helt topp. Sitter og hører på HALELUJA (Leonhard Cohen) med Kurt Nilsen &Co. Den er bare helt nyyyyydelig.

 

Ellers gleder jeg meg over at det bare er 103 dager igjen!!

Og på mandag begynner litj-tuppa mi også på skolen, rart som tiden flyr. Det er da ikke såå lenge siden hun lå i mine armer og fikk pupp... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...