Gå til innhold

Hvem prøvde i over 6 mnd før dere ble gravide her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Enig... aldri mer p-sprøyte! Funket fint når jeg ikke ville ha barn, men når jeg nå vil... Tar tid å få en normal syklus igjen!!!

Så anbefales kun til de tålmodige...:-) =ikke meg!

Sniker meg litt inn her innimellom, gleder meg til å kunne være her permanent...!

Annonse

4 år..... Begynte utredning for å finne ut hvorfor vi ikke ble gravide,og ved første g.u sa legen at det ikke så helt "normalt" ut.. Ble utrolig redd, men da mensen ikke kom, skjønte vi fort hvorfor ting ikke var som normalt i livmora mi.. :)

Hadde da gått 4 år på p-sprøyte, og sier som dem over meg her: Aldri mer!

Hei!!!

Vi prøvde i 6-7 mnd....Å at æ blei gravid va for at æ akkorat da ikke tænkte så mye på d-sku på sykehus å ta nånn prøva i næste uka egentli(for nå helt anna)Trur at æ tiliar ikke har blidd gravid,va f at æ tænkte så mye på d!

Hadde slutta me pilln næstn ett år før vi beg å prøv.

E 5+6 uker på vei nu,-håper bare alt går bra:)

Lykke t!!!

hei

5 år tok det for meg. Vi skulle akkurat til å starte hormonbehandling hadde kjøpt inn alle medisiner osv, alt var klart. Eneste var at jeg måtte ringe inn til IVF enheten da jeg fikk menstruasjonen. Menstruasjonen uteble og jeg tok en graviditettest og jiiipi den var positiv. Jeg slapp en behandlingen som jeg må innrømmet at jeg hadde grudd meg veldig for. Jeg er kjempelykkelig og er nå 10 uker på vei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...