Gå til innhold

Hvem prøvde i over 6 mnd før dere ble gravide her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

18 mnd. med intens prøving.

1. pergokur og så satt den i pause mnd.

Og vi er verdens lykkligste :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde i over 2 år før det klaffet. Prøvde pergo her også, og da satt den på første pp :) Masse lykke til, håper det ikke er lenge til du er over på 1. tri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først litt over to år. Deretter ble vi gravide på pergo. Men mistet. Nå er jeg 7 uker på vei igjen etter ny kur med pergo.

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde ca 10 mnd før spira satt.. Er 11+4 og fikk høre hjertelyden i går... Fantastisk opplevelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok siste p-sprøte i januar i fjor, og ble ikke gravid før i juli i år. Tok veldig lang tid å bli fruktbar igjen.

Aldri mer p-sprøyte!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig... aldri mer p-sprøyte! Funket fint når jeg ikke ville ha barn, men når jeg nå vil... Tar tid å få en normal syklus igjen!!!

Så anbefales kun til de tålmodige...:-) =ikke meg!

 

Sniker meg litt inn her innimellom, gleder meg til å kunne være her permanent...!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over 2 laaaaaaaaange år, 4 stk. insaminasjoner med Pergotime og endelig gravid med prøverørsbehandling (klaff på første forsøk)!!! Hurraaaaa! Nå er jeg 9+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år..... Begynte utredning for å finne ut hvorfor vi ikke ble gravide,og ved første g.u sa legen at det ikke så helt "normalt" ut.. Ble utrolig redd, men da mensen ikke kom, skjønte vi fort hvorfor ting ikke var som normalt i livmora mi.. :)

Hadde da gått 4 år på p-sprøyte, og sier som dem over meg her: Aldri mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvda i 2 år pga p sprøyte var også syk i nasten eit halvt år og ble utredet for leddgikt og bechdrew men så viste det seg at det var bivirkninger av p sprøyta , så aldri mer for meg o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

Vi prøvde i 6-7 mnd....Å at æ blei gravid va for at æ akkorat da ikke tænkte så mye på d-sku på sykehus å ta nånn prøva i næste uka egentli(for nå helt anna)Trur at æ tiliar ikke har blidd gravid,va f at æ tænkte så mye på d!

Hadde slutta me pilln næstn ett år før vi beg å prøv.

E 5+6 uker på vei nu,-håper bare alt går bra:)

 

 

Lykke t!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

5 år tok det for meg. Vi skulle akkurat til å starte hormonbehandling hadde kjøpt inn alle medisiner osv, alt var klart. Eneste var at jeg måtte ringe inn til IVF enheten da jeg fikk menstruasjonen. Menstruasjonen uteble og jeg tok en graviditettest og jiiipi den var positiv. Jeg slapp en behandlingen som jeg må innrømmet at jeg hadde grudd meg veldig for. Jeg er kjempelykkelig og er nå 10 uker på vei :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...