Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sånn plutselig..??? får to forskjellige og noen dager bytter vi ut ett grøtmåltid med frukt eller middag så hun ikke skal bli lei...

dette blir det bare gris og søl av...går det over eller? huff..noen som har tips..kan bruke 20-25 min på en bolle no...

Fortsetter under...

Hei! Alt bra?

Hamza er sånn nå og :( Alt kommer ut igjen. Men han er ikke helt vant med det enda tror jeg, begynte for nesten to uker siden, men han har ikke spist så mye akkurat... Men fruktpurè spiser han. Det er vel søtt og godt :D men vil ikke gi han for mye av det selv om det er usukkret. I sta fikk han banan da, det likte han og! Kan jeg gi han det nå i en periode og så prøve igjen med grøt? Han er akkurat blitt 5mndr, jeg har nok melk, men vil venne han til litt mat. Og grøten blir jo nesten suppe med mm?! Blir det sånn hos deg og? Leste et sted at jeg ikke skal ta i mer grøtpulver enn det står på pakka, men det står jo ikke hvor mye melk og hvor mye pulver før full porsjon og det er jo litt drøyt å lage når han ikke spiser noe... Har kjøpt den havregrøten som skal blandes med vann, bør jeg heller prøve den enn ris kanskje?

Klem

Prøv med HIPP sin hvete og vanilje. Jenta mi er 4,5 mnd og elsker denne. Det nyttet ikke med maisgrøt eller risgrøt. Det står 6 mnd på pakken, men i følge helsesøster er det helt ok å bruke den. Siden den skal blandes ut i varmt vann, har de ikke lov å skrive 4 mnd pga det anbefales å full amme/bruke mm/mme i grøtene til så små.

Lykke til.....

Annonse

hei hei..her er alt strålende bortsett fra grøten da =) den hvregrøten elsker hun..eller elsket..hehe no har jeg prøvd den fra 6mnd med banan..den likte hun også litt mer smak..men no går ingenting ned..kansje jeg skal prøve banan..=)

Ellers er det full rulle hun kryper som en vind over dørstokker og er begynnt å prøve seg på høyder hyller osv..så her er det action..hehe

Reiser til syden på lørdag..gleder meg som ett barn=)

blander ikke grøt med mm for de den blir så flytende..kjøpte sånn porsjonspk.med nan som jeg brukte til det..men no bruker vi bare grøt med vannblanding=)

klem fra

Hvor skal dere da? det blir deilig :D

Her er det også full fart, han kryper ikke enda, men greier å snu retning på gulvet om han vil ha en leke og kommer seg fremover! Morsomt er det! Han er så gls også, når jeg skal ta han opp om morgenen så går beina som trommestikker :D

Skal prøve den grøten i morgen, eneste nå er at han er utrolig hard i magen :s ga han litt maltekstrakt i sta, får håpe det hjelper. Men kan jeg bytte grøt nå tror du? det er ikke dumt å drive å bytte og styre? Så de hadde Hipp grøt med fersken og banan, men er det ikke dumt å venne de til søt smak også? Tenker litt langsiktig jeg, kan godt knote med grøten enda en mnd, for jeg har nok melk- heldigvis :D

God tur! Kos dere masse!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...