Gå til innhold

Nattinatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen

Jeg må bare spørre deg, fordi jeg ble litt negativ akkurat nå. Du har tidligere spådd at jeg skulle få jobb i august, men det ser litt mørkt ut. Har søkt på et par jobber som sikkert blir avgjort i løpet av måneden, tror du jeg har noen mulighet?

Jeg spurte Firefly i går, og hun mente jeg ikke kom til å få jobb før nærmere jul... Og at jeg kanskje måtte flytte. Det blir vanskelig, siden mannen min har en jobb her som han ikke bare kan flytte fra. Han driver et eget firma. Så da må jeg evt ta med meg sønnen min å flytte...

:-(

Så jeg spør deg da. Tror du jeg får jobb i byen jeg bor i snart? Går vi lysere tider i møte? Jeg er født 25 april 1978.

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter jeg :o)

Skrevet

Og ps! Jeg vurderer å begynne å studere litt igjen. Tror du det er en god plan?

Er så rådvill :o)

Skrevet

Hallo

Eg får opp at det riktignok har blitt litt forsinkelser her for deg,men for meg ser det ut som i løpet av hausten,helst i løpet av neste mnd.Ser ikkje ut som det blir der i byen,men du kan ha mulighet for jobb med å pendle.Men stå på det du kan,vær aktiv.Får absolutt opp at dere går lysere tider i møte.Når denne perioden er over,er ting mykje lettere.Allerede frå neste mnd får dere meir avklaring i ting.Masse lykke til.Og du,prøv å tenk på alternative løysinger.Klem

Skrevet

Takk skal du ha, nattinatt! :-)

Jeg lurer litt på hvilke muligheter jeg har til å pendle, utenfor denne byen er det ihvertfall ikke jobber (bor ikke i oslo, men midt i landet, så de fleste jobbene er i denne kommunen). Ikke har jeg søkt på jobber utenfor kommunen heller... Jeg har søkt på en jobb som ligger et stykke unna her vi bor da, en jobb som innebærer litt reising, en forskerjobb. Tror du jeg har sjans på den?

Men du? Hva mener du med alternative løsninger? At jeg skal søke på jobber jeg ikke har utdannet meg til, eller at jeg kanskje skal satse litt på egne evner (som feks skriving?) Eller mener du jeg skal satse alternativt i forhold til arbeidssted?

Ble litt mye dette, men jeg er som sagt litt rådvill...

Klem

Skrevet

Hei igjen

Det kan være den ja,forskerjobben.Ja vist du ikkje får nokon av de jobbene du søkte på,så søk gjerne på jobber du ikkje har utdanning til,og gjerne satse på eigne evner.Kjenn litt på magefølelsen kva den seier.Det vil ordne seg,sjølv om ting virker forvirrende nett no.Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...