Gå til innhold

En litt tili middagstråd:) HVA BLIR DET TIL MIDDAG IDAG???

Anbefalte innlegg

så kommer det vanlige spørsmålet, som dukker opp hverdag, enten man er hjemme eller her på bim. det evige spørsmålet om "hva skal vi ha til middag idag??" er ikke bestandig like lett, å vite hva man skal ha til middag..

jeg tenkte vi skulle ha fiskeboller i hvitsaus eller kjøttkaker i brunsaus.

hva med dere?

Fortsetter under...

Annonse

Spiser for det meste aleine for tiden... Min kjære jobber så mye og drar på jobb i 2tiden...lite med middag da... men de dagene han er hjemme koser vi oss med alt fra fiskeboller til taco:) Noen forslag til mat for EN da? Blir ofte til at jeg ikke spiser noe varmt eller bare pasa napoli eller noe,...Blir lei...ikke orker jeg lage mye greier til bare meg....

Sånn har jeg det også Ciarra, min mann ukependler for tiden til Sverige, så det blir myyyye Fjordland på meg - tenkte at for sunnhets skyld er det i hvert fall bedre enn grandiosa og pasta hver dag, hehe. Å lage poteter-og-saus-middag til bare meg er for mye arbeid! :)

men jeg fikk veldig lyst på fleskepannekaker etter å ha lest et innlegg over her, nammenam! blir nok det i dag gitt! :)

Litt dyrt er det jo kanskje, men jeg tror jeg sparer egentlig på det, for ellers hadde jeg hatt masse mat i kjøleskapet som jeg ikke gidder å lage middag av og som til slutt går i bikkjen, hehe. :)

de fleste butikker selger det tror jeg...hvert fall her i bergen! :) lykke til med singelmiddagene da! ;-)

Annonse

Åh, når jeg leste her, så frista det så med pannekaker. Så nå er bestillinga lagt inn hos min kjære som sier "selvfølgelig skal jeg lage pannekaker til deg. Vil du ha bacon til?". Jeg er heldig med mannen min og gleder meg til jeg skal hjem fra jobb kl 19. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...