Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Nå er jeg 9 dager over IKM og ingen tr eller positiv test. Skjønner ingen verdens ting, jeg.....?! Har hatt noe murring nederst i magen siden før IKM-dagen. Hadde litt ømme br.vorter den første uka etter IKM, men det er borte nå. Har også hatt endel tyntflytende hvit/blank, litt EL-liknende utflod (unnskyld utrykket!) helt siden antatt EL nå sist gang. Litt "slitsomt" å gå sånn og vente på tr / positiv test.....
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Ja, det skjønner jeg! Men hvorfor ikke ta seg en tur til legen?? Kan jo hende du produserer HCG sent vet du..
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2006 Kan jo hende. Sist gang jeg var gravid testet jeg positivt en uke etter IKM, men det var fordi jeg ikke torde teste før....
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2006 Visste forresten ikke at det gikk an å produsere HCG sent........ Ringer nok legen over helga, om det ikke har skjedd noe innen den tida.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Har du sluttet på pillen nå eller?har du stabile sykluser?håper at du er gravid...vis du kun får negative tester...har du ikke vært til legen da?
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2006 slutta med p-piller i mai, men fikk tilbake min super-stabile 28-dagers-syklus med en gang. EL-testet for sikkerhetsskyld i juni og den var positiv på forventet dag, dag 14. Har også hatt EL-slim hver syklus på samme dag etter p-pille-slutt. Er faktisk litt usikker på EL sist gang. Testet med tester fra Billige-tester, men teststreken ble ikke annet enn så vidt like sterk som kontrollstreken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå