Gå til innhold

Nå er jeg skikkelig frustrert!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg 9 dager over IKM og ingen tr eller positiv test. Skjønner ingen verdens ting, jeg.....?! Har hatt noe murring nederst i magen siden før IKM-dagen. Hadde litt ømme br.vorter den første uka etter IKM, men det er borte nå. Har også hatt endel tyntflytende hvit/blank, litt EL-liknende utflod (unnskyld utrykket!) helt siden antatt EL nå sist gang. Litt "slitsomt" å gå sånn og vente på tr / positiv test.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det skjønner jeg! Men hvorfor ikke ta seg en tur til legen??

Kan jo hende du produserer HCG sent vet du..

Skrevet

Kan jo hende. Sist gang jeg var gravid testet jeg positivt en uke etter IKM, men det var fordi jeg ikke torde teste før....

Skrevet

Visste forresten ikke at det gikk an å produsere HCG sent........ Ringer nok legen over helga, om det ikke har skjedd noe innen den tida.

Skrevet

Har du sluttet på pillen nå eller?har du stabile sykluser?håper at du er gravid...vis du kun får negative tester...har du ikke vært til legen da?

Skrevet

slutta med p-piller i mai, men fikk tilbake min super-stabile 28-dagers-syklus med en gang. EL-testet for sikkerhetsskyld i juni og den var positiv på forventet dag, dag 14. Har også hatt EL-slim hver syklus på samme dag etter p-pille-slutt. Er faktisk litt usikker på EL sist gang. Testet med tester fra Billige-tester, men teststreken ble ikke annet enn så vidt like sterk som kontrollstreken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...