Gå til innhold

sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg lurer litt.. Mannen min har ikke hatt lyst på sex etter jeg ble gravid.. Han vet at det ikke er farlig for babyen, men synes det er rart med den lille i magen. Moroa tok helt slutt etter jenta vår begynte å sparke. Vi har jo hatt hyggestunder foruten om den biten, men svært få. Jeg har slått meg til ro med dette, og har mine egne hyrdestunder med meg selv etter han er dratt på jobb og sånn:). Er det noen av dere andre som har opplevd det samme?

Signerer denne med anonym jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøyaktig det samme har skjedd hos oss! Etter at babyen begynte å sparke, er det ikke blitt noe. Men jeg bekymrer meg ikke - han er så kjærlig og god, og oppfører seg som om han er nyforelsket hver eneste dag og får meg til å føle meg som en prinsesse:-) Og jeg kan jo skjønne at han syns det er litt rart...

Skrevet

er ganske så likt her og ja! ikke mye samleier for tiden, og har vært veldig begrenset i flere måneder.. koser vi gjør vi heller andre ting.. jeg hadde gjerne hatt mer sex, men mannen min føler rett og slett ikke at det er så godt nå, så jeg får bare ha tålmodighet til etter fødsel:-) det var likt sist gang, men tok seg fort opp etter fødsel og jeg var restituert!

og som du sier, det går jo fint ann og kosa med seg selv.. hehe..

Skrevet

Takk:) Litt godt å høre! Han er nemlig verdens beste.. Men har jo savnet dette litt da! Gleder meg til ting kommer i gjenge igjen!!

Skrevet

Akkurat sånn er det her også. Veldig godt å høre at det er flere som har det på samme måte!

Skrevet

har det helt likt jeg også, utrolig frustrerende til tider også, så lenge jeg har fått kjempelyst...

men slik det fungerte hos oss var at jeg ikke var så oppgira de tre første månedene pga kvalme, deretter fikk jeg kjempelyst så kom magen og han nista all lyst, nå begynner lysten hans å komme tilbake, men nå har min begynt å forsvinne igjen, har nemlig begynt å få tilbake kvalmen...kjempe frustrerende dette her :S

jaja jeg får ihvertfall litt mer men han er ikke sånn kjempe gira han heller...

føler meg litt "utro" på en måte når jeg holder på når han er på jobb, vet jo at jeg ikke er det altså men føles så feil, for det er ikke slik at han spør om det, og jeg sier det jo ikke heller :P

Skrevet

sammer her... lite action de siste mnd... tror sambo syntes det er litt redd for å merke at det er noe der... han sier han gleder seg til etter fødselen... da skal vi nemmelig på hytta, bare vi to og ha masse sex sånn som før:)

Skrevet

Akkurat det samme med fyren min. Ble først litt fornærma, men det er nok greiest å akseptere situasjonen og vente til..November...Det er jo nesten ikke lenge til:) Kjipt men ser ut til å være nesten likt for alle.

Skrevet

Lite sengeaktiviteter her også, blir vel ca en gang i mnd:=)

Skrevet

Her er det ikke sånn (desverre..) Like lyst som før han. Men ikke jeg! Baby romsterer der inne hele tiden og jeg er generelt sliten, sex er ikke fristende for tiden.. Ender med at jeg ofte har dårlig samvittighet for at han ikke får tilfredsstillelse og så innimellom nærmest "tvinger" meg selv til å bli med på det. (Later som om jeg har lyst..) Høres ikke så mye bedre ut vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...