Gå til innhold

halloen alle sammen i sep-okt-nov treff gjeng!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Hanne!

Ja, det var utrolig koselig å at så mange kunne komme forrige gang! Det hadde vært fint å få igang et nytt kveldstreff ganske raskt, kanskje ikke nødvendig at det skal gå en hel måned til neste gang?

Ellers, så var det jo de lunsj-treffene det var snakk om, vi kan jo prøve et sånt et også?

Håper du har hatt en fin dag på jobb, og at du får en koselig helg!

Cecilie

Ja, takk for sist:)

Jeg er med på treff, jeg også. Med forbehold om det skulle skje noe uventet. Nå skal vi visst opp på Haukeland for vurdering av setefødsel eller keisersnitt, så... Han i magen har jo snudd seg de siste 14 dagene og lagt seg oppover igjen! Så vi får se hva som skjer etterhvert.

Men er jeg tilgjengelig, er jeg med:)

Ja... syns det var litt skummelt, jeg da.. Særlig siden jeg var veldig innstilt på å føde vanlig.

Og litt rart å ikke vite om vi skal innstille oss på å føde eller ikke. Og OM det blir keisersnitt, så skulle de visst ta det 10 dager før termin ca, og det er jo bare 14 dager til! Det var plutselig veldig kort tid til! He he:)

Men får vente på innkalling fra Haukeland i første omgang og høre hva de sier der oppe:) Så vi vet om vi har noe valg i det hele tatt. Er jo ikke sikkert vi har det...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...