Mamma til 2 søte jenter Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 og er selvsagt svært spent på om det kan hjelpe meg til å bli gravid på den måten at jeg får rensket opp i fordøyelsessystemet i sammenheng med mosjon og sunn mat. Har hatt en del problemer med magen i det siste og vil prøve dette som siste utvei - hvis ikke blir det legebesøk for meg både på grunn av mageproblemer og fordi jeg snart har prøvd å bli gravid i 1 år. Har tenkt en del på det siste året og det har vært slitsomt psykisk - spesielt med alle de negative tilbakemeldingene jeg har fått på graviditetstestene - det går ut over både jeg og mannen min. Og enkelte dager er selvsagt ikke like bra, merket det går en del utover forholdet vårt fordi vi fort blir irriterte på hverandre. 1 barn til er det vi ønsker - hadde det gått etter planen hadde vi hatt barn nr 2 hos oss nå. Vi føler det er urettferdig at andre skal få barn med en gang mens vi må arbeide så mye med det - men akkurat det vet jeg at jeg ikke er alene om akkurat i dette forumet og det er da en liten trøst..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5958972-har-i-dag-begynt-p%C3%A5-3-ukers-rensekur/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå