Gå til innhold

Hvor mange tirsdagsveiere er vi??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at vi bynner å bli en det folk her nå. Kjempe morsomt, jo flere jo bedre, men nå lurer jeg litt på hvor mange vi er blitt??

Signer dere på denne så kan vi jo se hvor mange vi egentlig er. Og er det noen nye som vil hive seg på så er det bare å signere :)

Lykke til resten av uka alle sammen, å husk at skulle du sprekke så er det lov av og til. Tror til og med at kroppen har godt av en liten sprekk av og til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med =)

Skrevet

Jeg er med!! Husker å veie meg, og skal prøve å være like flink til å gi beskjed om tirsdagene... Litt vimsete og travelt med to små om morgenen... :)

Skrevet

Supert Libro2

Jeg er også med ;)

Skrevet

Jeg bruker nå å veie meg på onsdagene jeg da, men kan jo skrive meg på dagen etter..

Så jeg er med:)

Skrevet

trenger å melde meg på her jeg også...fra neste uke er det stop for at som er godt å usunt....kan ikke gå rundt å se gravid ut .....

Skrevet

Jeg holder ut enda:)

Skrevet

Jeg er ogdå med :)

Skrevet

Jeg er med...

Har vært på ferie i to uker og er ganske spent på hva vekta vil vise i morgen, iiiik...

Reiser til syden om to uker, så jeg får prøve å ta av litt frem til det, for da ryker det vel på en kilo eller to. Tar skikkelig i fom midten av sept :o))

Skrevet

Jeg melder meg også på.

Kjempemotiverende at vi er flere.

Jeg gikk opp 18 kilo under svangerskapet, og halvparten forsvant helt greit med fødsel og barsel, men nå er det de siste seige som skal av. Og de sitter som limt rundt hoftene og magen, mens beina er nesten like tynne som før. Fasongen min akkurat nå hadde passet til de glade åttiårene med stor ullgenser over tights.

Så jeg slenger meg med.

76,2 sa vekten i dag, og første delmål er å se 74-tallet

Jeg skal ned til 67, men stor seier bare jeg kommer under 70.

Ser dere er flere flinke her inne, og særlig dere der vekta står stille. Jeg leser innleggene deres og beundrer motivasjonen, for akkurat i slike tider er det ekstra vanskelig.

Skrevet

Jeg veier meg hver dag (skyt meg. klarer bare ikke la være.), men kan godt si hva som skjer hver tirsdag. Nå er vekta 71,9. Har gått ned fra 77,7 da jeg kom hjem fra sykehuset (03.06). Skal ned til 62 kg. Denne uken er det sykehusdietten, bare for å komme meg av sukker. Neste uke er det vanlig sunn mat og trening i form av mange, lange turer. Går tur denne uken også forresten ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...