Gå til innhold

Kjære Nattinatt,Firefly og Baas...

Anbefalte innlegg

Håper dere kan spå meg... :)

Jeg lurer på hva som skjer i forholdet mitt,holder vi sammen?

Har det problematisk nå pga at hans eldste barn ikke liker meg. Kjæresten min mener at ungene skal slippe å møte meg ei stund,og tror det blir bedre.

Jeg mener at ungene trenger bare tid på å venne seg til meg,og at de selvsagt må fortsette å møte meg... Hva tror dere kommer til å skje med oss...?

Han har to barn,jeg har ett,og vi ønsker oss ett sammen...

Er jeg gravid nå? Evnt når blir jeg det?

Kommer vi til å gifte oss? Evnt når?

Han: 18.09.76

Jeg:24.10.74

På forhånd tusen takk for eventuelle svar!!! :) :) :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5958832-kj%C3%A6re-nattinattfirefly-og-baas/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Jeg får ikke opp noen "brudd" i dette forholdet du er i. Det ser ikke ut til at de "problemene" å det som gjør ting vanskelig ligger hos deg og din partner personlig.

Det er andre rundt dere som skaper disse "problemene", føler veldig sterkt at de VIL at din kjæreste skal "slå opp med deg"..er de ordene jeg får inn..

Ser at disse ungene ikke har noe imot deg som person innerst inne, men de er veeeldig sjalu på deg, de takler ikke at faren dems har funnet seg ei ny dame!

Tror ikke det hjelper å holde de unna deg i det hele tatt. Ser det kan bli verre da når du kommer inn i livet dems igjen.

Det er utrolig mye følelser inni dette her.. blir helt satt ut her jeg. Sinne fra ungene,fortvilelse fra deg, faren er oppgitt..

Jeg tror nok med rett at jeg kan råde dere til å snakke med dem alvorlig, det kan hjelpe at du alene snakker med de eldste en og en å spør hvorfor de misliker deg, hva du kan gjøre for at ting skal bli bedre.. vær på dems side,vis at du vil være enn venn å IKKE en ny mor!

Ser graviditet på deg veldig snart, kan være du er gravid men da er du veldig kort på veg isåfall..

Ang. deg å ditt forhold til din mann ser jeg en løsning i fremtiden på alt dette. en ny baby i huset vil gjøre ting hyggeligere, ser giftemål etter at barnet er født!

Skriv gjerne til meg igjen.. :)

lykke til ..klem!

Tusen takk kjære Firefly!!!! :) :) :)

Sitter med tårer i øynene jeg nå,for det du skriver om ungene er akkurat sånn som jeg tenker at hadde vært lurt. Jeg må prøve å få kjæresten min til å forstå det...,men hvordan greier jeg det da? Han har bestemt seg så veldig nå...

Høres utrolig spennende ut med graviditet på meg snart,og føler nesten på meg at jeg allerede er det...,men er samtidig veldig usikker. Har tatt test,men det er for tidlig for meg enda,skal ha mensen først om litt over ei uke...

Skal på sykehuset på gynekologisk undersøkelse 11.september,tror du jeg er gravid allerede da..?

OG igjen kjære deg; TUSEN TAKK for det koselige svaret!!!! :) :) :)

Klem

Ser du noe mere på meg da...?

Har fått mensen,så er i allefall ikke gravid enda..,og er nesten redd for å bli det,for hvilken reaksjon vil jeg få fra kjæresten min sin eldstemann da...?

Jeg er veldig frustrert over alt dette for tida,og føler at det tapper meg veldig for energi...

Ser du flytting på oss da? Evnt langt unna,ny skolekrets..?

Klem :)

Annonse

hei igjen!

Ang din mann å hvordan du kan få ham til å forstå tror jeg det kan bli litt vanskelig, ser at han er litt sta på sin måte også.

Får opp at han innerst inne skjønner å vet at det ikke vil hjelpe å separere deg fra disse ungene. Men han vet ikke hva annet han skal gjøre.

Pluss presset fra ungene hans gjør det vanskeligere.

Bare snakk masse med han å si hvordan du tror det blir om dere ikke skal hverandre på en stund(du og ungene).

Så tror jeg har etterhvert vil innse at du har rett!

Ser at eldstemann vi få ett slags utbrudd når du forteller om graviditeten, kan nesten virke som om at elstemann vil føle seg "overkjørt". Men om jeg var deg vilel jeg ikke brydd meg så mye om hva ungene hans sier og mener.

Ikke la dem styre livet ditt, selv om du bir påvirket.

Ser også at familiesituivasjonen vil "roe" seg etterhvert.

Får op graviditet på deg veldig snart! :)

Syntes du skal fokusere på deg selv og babyen du snart får i magen din og ikke bry deg så mye om disse ungene å hva de sier /mener. Du vinner på det:)

Ang flytting får jeg opp når babyen er ett par år.. Kan nok være at h*n vil gå på en annen skole enn den der dere bor nå! :-)

Mvh

Tusen takk for svar fra deg igjen!!! :)

Det er akkurat som om du kjenner meg,og jeg føler at du treffer så rett hver gang... Alldeles merkelig..! :)

Tror du virkelig at det kommer baby i magen min snart..? Åh..jeg håper også det,men hvordan vil den kommende far reagere når hans eldste får dette utbruddet da..?

Spår du privat Firefly..?

Klem

Ja det både tror og vet jeg:-)

Han vil ta det pent, får jeg opp. Han vi avise en eventuell negativ oppførsel som kommer fra hans barn.

Han vil nok tenke mest på deg å barnet å syntes ikke det er rett at ungene skal "få oppmerksomheten" rundt seg når det er dere 2 som skal ha barn sammen. Det samme tror jeg nok at du vil føle!

Jeg spår avogtil priv. Men det er veldig stor pågang på mailen min.

Du kan skrive til meg, men jeg svarer ikke på lange e-poster for det har jeg ikke kapasitet til!:) men skriv gjerne noen ord om du lurer på noe!

[email protected]

Foreløbig spår jeg gratis!

Vi skrives:)

Mvh

Hei igjen!!! :)

Jeg blir helt oppgira av dette jeg,og jeg håper virkelig det blir som du sier...:)

Og når du skriver;"Ja det både tror og vet jeg:-)",så blir jeg så glad..!!!

Du får ikke opp noe kjønn da..? Ikke at det har så mye å si,men har på et vis alltid sett for meg ei jente til jeg da.. :)

Jeg lagra adressen din,så du må ikke bli overraska om du får mail fra meg snart..!!! :) :) :)

Stor klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...