Gå til innhold

Nattinatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det så usikkert i forhold til økonomi fremover...får jeg et bra grunnlag når det gjelder fødselspenger?? Og hvordan blir det med jobb på meg før jeg går ut i permisjon i desember??

Får jeg jobbet nok??

F 200178

Takk for svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Ja den økonomien..Det burde vore slik at me slapp kave for å være sikra når me skulle ut i perm.Men slik er det no eingong ikkje.Skal du ha 80 %.Eit år perm?Då blir det jo 80 % av den løna du har.Dette kan du få de til å regne ut.Vil vel bli eitpar tusen mindre enn du har idag.

Det ser ut som at du får jobba nok,å bygt opp eit godt nok grunnlag til perm.Lykke til

Skrevet

Jeg skal ha 100% lønn..fordi jeg har så liten stilling så er det ikke noe problem å begynne å jobbe litt før..og alkevell klarer vi å ha ungen hjemme!! Men er nå gravid i permisjon til nr 2..så blir regnet ut litt i fra hva jeg har nå også tror jeg...MÅ få meg et møte med trygdekontoret..

Tenkte bare om du så noe rundt økonomien jeg...har 80% lønn nå!!

Skrevet

Vil berre sei at då skal du ha det som du kjem best ut med i løpet av de tre siste åra.De skal regne ut i frå då du tente mest på den tida.Lykke til

Skrevet

Akkurat så selvom permisjonen min går ut nå og jeg får jobbet noen mnd frem til ny permisjon starter så skal det regnet ut fra de 3 siste årene?? Det håper jeg...da skal jeg komme godt ut!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...