Mamman til Sofie 180207 Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Hei dere; Jeg er 14+0 i dag og angsten er i ferd med å gripe fatt i meg.. Var på UL i går og alt var fint i går formiddag. I sekstiden i går ettermiddag fikk jeg en strekksmerte langt oppe i magen, kjentes nesten ut som hold. Hadde noen stikk i livmoren ut over kvelden, men ikke noe kjempevondt, bare kjente det - og tenkte at det ville gi seg i natt... I natt har jeg imidlertid våknet to ganger av at det stakk skikkelig - under navlen, midt i magen. Sjekket hjertelyden på den lille klokken 0400 - etter de to stikkene - og hjertet dunket kjempefint da.. Nå i morgentimene stikker det fremdeles en og annen gang. Ikke sånn kjempevondt, men ikke tvil om at det er der gitt... Fikk ett stikk kl 0830, det neste 0838 - og nå har det vært ganske rolig i 45 min.. Liker det ikke helt, men orker ikke ringe Ullevål heller... vil ikke bry dem....
hemmeligvemmelig Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Dette er nok helt ufarlig, livmoren din skal jo vokse en del for at den lille skal få plass Det er nok rett og slett voksesmerter fordi livmoren strekker seg, og slett ikke farlig vil jeg tro.
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2006 takk for svar; Ser også at Iselin79 skrev om det samme i går, så det er nok noe av det samme jeg kjenner... Imidlertid stor forskjell på dette og de "strekkene" jeg har kjent tidligere... Men.. det ser jeg jo også at en skriver litt om på Iselin-tråden... Fine disse sidene, har hjulpet meg masse!! beroliget nå... også har den lille begynt å røre mye på seg også.. kjenner det er masse "bobler" i magen nå, godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå