Gå til innhold

symtomene forsvinner......


jajja og lillegutt

Anbefalte innlegg

Jeg er 6 uker på vei og har hatt symtomer som ømme bryster, trett, mye sulten, men ikke skjesset på noe spesielt... Men nå er ikke brystene ømme lengrer, er fremdeles litt trett, men har begynnt å spise som vanlig igjen og har ingen problemer med å spise sjokolade o.l... det har jeg hittill ikke hatt lyst på..

 

Lurer på om det er vanlig at symtomene forsvinner litt, kommer de igjen????

Burde jeg dra til legen og ta en hcg test for å se om jeg fortsatt er gravid eller er jeg bare unødig urolig...????

 

Noen som har opplevd det samme???

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått inntrykk her på bim at mange opplever det samme som deg, så tror det er helt normalt:)

 

Om du er veldig urolig kan du jo bare sjekke det hos legen så du slipper å bruke unødvendig tid på bekymringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg tror det er vanlig at symptomene varierer fra dag til dag, de vil komme og gå i perioder. Jeg har dager hvor jeg føler meg helt fin, og dager det ikke er fult så bra. Var på ul nå, og alt var helt flott med spira. Er helt i starten av uke 6. (fikk ul pga ma sist). Så tror du kan slappe av, de kommer nok tilbake.

 

Men jeg skjønner din uro for jeg er sånn selv, så du kan jo bare ta en tlf til legen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar...

hjelper å høre at det er normalt... Jeg ringer legen hvis det fortsetter, det er vell ikke så mye han kan gjøre kanskje, bortsett fra og gi meg et svar da ( og det er jo ganske viktig!!)

 

Jeg hadde en SA i uke 7 sist, kan jeg be om tidlig ul da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan du:) Jeg hadde en MA i uke 12 i februar, og kom nettopp hjem fra ul:) Skal få tett oppfølging nå fremover, sånn for min egen del sa gu. Alt så helt fint ut, og jeg skal tilbake om en uke! Trodde jeg var 5+4, men ble satt tilbake 2 dager, men hva gjør vel det??!!!!!! Neste uke var han sikker på at vi kunne få se et hjerte som slo:)

 

Ring og spør, si du er urolig og gjerne vil ha sjekket det. Legen min er fantastisk, så det v ar hun som ordnet time for meg, uten at jeg visste det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...