Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Satser på utslag på testen i en av de nærmeste dagene nå. Er på dag 12 nå og el kommer som oftest på dag 14-16 hos meg. Blir spennende dette her! Andre som er på jakt?
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Her er det stor jakt..) Forventet el ca 21 august, ifølge babyverden! Men har ikke el tester, så her kjører vi på men annenhver dag fra i dag! Temper da, så jeg vil vel finne el etterpå håper jeg! er 2 pp etter jeg fikk tr tilbake, å i 1 pp fant jeg ikke el.. så dette blir spennende!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Ja, kryss fingrene for meg også. Har el i løpet innen 4-5 dager. Så her er det sex hver dag. Blir spennnede om det går denne gangen. Hilsen ei med snart 12 pp...
Dyne&Pute Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Er litt mer enn en uke til el her.. :-) Så når tr stikker av gårde skal vi fortsette med prosjektet vi har gående.. :-)
Gjest Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Æsj, negativ test i dag og! Jaja, har hatt el så sent som dag 19 på det lengste, så må vel bare være tålmodig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå