Susan*lillegutt og mini* Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Simen fikk plutselig feber igår,sovnet på sofaen og da han våknet var han glovarm,målte temp.etter en stund,da var den 39,7,og en time etter på var den 39,5,så han fikk en stikkpille før han la seg. Har hostet veldig inatt,skreke og bare vært sur,fikk vann i natt,å når han skulle drikk den så skalv hele han. Det gjorde han også når jeg skulle skifte på han før han la seg igår,lå på stellebordet å skalv,og ble litt blå på leppene,var da også iskald på hender og føtter. Nå idag er han absolutt ikke i humør,tror også han har vondt i halsen,ser ut til at han plages med å svelge,og er kjempesnørret, pluss feber på 39,5. Får så vidt i han noe å drikke å spise. Så jeg ringte fastlegen vår,var det kanskje dumt,for han er jo sikker bare forkjøla...men vil liksom ha den konstanter fra legen,siden han hoster og slik også.. Så tenker jeg også på om han skal ha astma medisin sin eller ikke nå... Så lurer på om det var dumt å ringe for bare en "forkjølelse"...? Fikk jo time,eller beskjed om å melde meg kvart over ett idag på kontoret hans,og hun spurte ikke hva det gjaldt,men jeg sa det.. Klem fra meg og en snørrete Simen vinker =)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5958519-april-skulle-jeg-kanskje-ikke-ha-ringt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Syns ikke det var dumt i det hele tatt jeg - jeg gjentar; bedre med en telefon for mye ) Og spesielt med tanke på sykdomshistorien hans og det at han går på medisiner allerede. Gå til legen senere i dag med god samvittighet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5958519-april-skulle-jeg-kanskje-ikke-ha-ringt/#findComment-5959216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2006 takk for oppmuntringen=) Skal ta bussen inn til byen om en times tid,skal møte mamma,så er det til legen i ett tiden. Simen ligger å sover på sofaen nå,har vært veldig klengete idag,så han er absolutt ikke i form. Fikk i han et pizza stykke,kanskje ikke verdens beste frokost,men fikk hvertfall i han mat,bedre enn ingenting,og han har drukket en kopp med melk og er ikke så varm nå,men det kommer å går den febern,men han har hvertfall fått i seg mat og drikke. Skulle egentlig veie å måle han idag,men vet ikke om jeg bare skal droppe det eller ikke...er også legedag på helsestasjon (vår fastlege som er der faktis) så er kanskje fullt,hvertfall det jeg fikk beskjed om at de hadde mye å gjøre,men jeg kunne vel alltids komme innom å se....virket ikke som om de ville at jeg skulle komme,men idag er eneste mulighet jeg har før skolen starter,og jeg og helsesøstera vår har avtalt at han skal veies en gang i mnd,og jeg skulle bare ringe eller stikke innom. Ja,ja...får håpe det ikke er annet enn en vanlig forkjølelse,passer litt dumt å bli syk nå,like før skolestart for barnehage start..men,ikke noe å gjøre med det. Men han kan vel være i bhg. selv om han er syk,alså at han er feberfri og ikke slapp,bare snørrete..eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5958519-april-skulle-jeg-kanskje-ikke-ha-ringt/#findComment-5959647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Nei, vi hadde også dratt til legen med småen hvis tilstanden hadde vært sånn. Hadde det vært meg selv hadde jeg bare tett en paracet, og lagt meg, men det er så annerledes med de små. Så det er greit å sjekke hos legen. Hvordan går det nå forresten? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5958519-april-skulle-jeg-kanskje-ikke-ha-ringt/#findComment-6005348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå