Gå til innhold

Nå skal jeg ha konkuranse med meg selv!...hvor lenge kan jeg utsette mensen med stress?

Anbefalte innlegg

Er nå på dag 44 i syklusen....ingen tante rød.....jeg går å venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter og venter!

Kommer tanta da ? NEIIIIIIIIIIIIIII...så får jeg jo høre av ALLE at jeg sikkert stresser tanta bort....ingen av de som veit vi prøver har troa på at vi kan være gravide....sukk...Du kan ikke være gravid osv...du stresser tanta bort osv...takk for den støtten..hehe...men men...greit å være realistisk..men nå syns jeg at hu bør komme snart.....

HJELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!...går på veggen.....

Fortsetter under...

ja... ikke gi opp håpet!! klart at du kan være gravid! tante er jo borte jo ;) nå har du ikke testet siden lørdag(stemmer ikke der?) så da kan du vel snart ta en ny test! jeg har masse håp for deg!

Jeg er på dag 37 i syklusen min. Hadde IKM 8/8, men ingen tr eller positiv test ennå. Blir snart sprø!!! Hvis jeg ikke er gravid så får tanta bare se og dukke opp med en eneste gang, sånn at jeg kan fortsette prøvinga. Ingen vits i å sitte her og vente. Vet jo snart ikke hva jeg venter på.....?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...