Gå til innhold

kan noen hjelpe meg å formulere et brev??

Anbefalte innlegg

skal sende inn svar på barnehagesøknaden.

Prøvde å få tak i styrer fordi jeg ikke trenger plassen før i august alikevel.(har fra mars)Men hun hadde ferie og jeg må sende svar i morgen

Hun jeg snakka med sa jeg bare skulle takke ja til plassen og heller sende med et brev om situasjonen,og om det er mulig med permisjon. Og om man event.må betale for plassen da,ogom de sender melding til trygdekontoret om opphold i fra barnehagen.

Og at jeg ønsker tilbakemelding på dette.(får heller si opp plassen senere hvis det ikke går)

Men jeg erså dårlig på brev:( aner ikke hvordan jeg skal få fram dette på en bra måte,tenkte da på dere,sikker noen som er flinke til sånt her?

Fortsetter under...

Fra når har Daniel fått tilbud om plass og når passer det for dere at han begynner?? Forstår heller ikke helt den kontakten som må gjøres med trygdekontoret.. Hvordan er de blandet inn i barnehagen??

Ellers ville jeg formulert det slik tror jeg:

ditt navn

din adresse

ditt tlf.nr, evt mail-adr. sted, dato

barnehagens navn

-"- adresse

Angående tilbud om barnehageplass

Ønsker herved og takke for barnehagetilbudet vi har fått til lille Daniel. Vi takker ja til plassen men ønsker ikke å benytte tilbudet før --.--.-- (dato) da den ene foreldren har forlenget permisjon fra arbeidet. (Jeg vet ikke årsaken til at dere ikke benytter plassen, men det skriver du altså her).

På bakgrunn av dette ønsker vi å ha permisjon fra barnehageplassen frem til --.--.--, om det er mulighet å ha en senere startdato uten å betale for de forestående månedene, setter vi pris på det.

Ønsker ett snarlig og positivt svar tilbake. Ved spørsmål eller om noe er uklart, vennligst ring på tlf.:

Med vennlig hilsen

(skriv under for hånd over navnet ditt skrevet på dataen)

"mamma'n til Daniel"

Synes du det ser ok ut?lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...