ormeynglet Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Venter på beskjed fra sykehuset om når jeg skal få komme inn til tidlig ul. Legen min har sendt henvisning for lenge siden, men dem har rota nede på sykehuset, men skulle få svar hvis jeg ringte etter halv ti i dag. Går fremdeles og blør, så jeg tør ikke dra noen steder før jeg har vært på den ul'n. Må si at dette svangerskapet har vært en stor belastning psykisk så langt. Gruer meg til å stå opp hver morra for å gå på do og se papiret fullt av blod igjen. Har opphold på et par-tre dager innimellom men så er det i gang igjen. Jaja, var til kontroll forrige mandag, og da var alt bra, så får håpe at det fremdeles er det. Det som bekymrer meg mest er at legen da mente at disse blødningene burde begynne å roe seg. Det har de altså ikke gjort. Er sykemeldt nå, men iom at jeg hadde forlenget min permisjon etter å ha fått tulla i fjor (altså 3 mnd perm uten lønn), så har jeg ikke opparbeidet meg sykepengegrunnlag. Legen min mener jeg skal være hjemme iallefall til blødningene roer seg (har en fysisk jobb), men vi har rett og slett ikke råd! Må bare dra på jobb på mandag. Jeg blir her hos dere til jeg forhåpentligvis får en forsikring om at alt er bra, og at jeg slipper å vente lenge før jeg får komme inn. Uffameg, dette ble et skikkelig sutreinnlegg, men har ikke så mange jeg føler jeg kan snakke med om dette. Unntatt sambo da selvsagt, men han er nå engang ikke et kvinnfolk da. (heldigvis) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 ville bare ønske deg lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2006 Takk for det:) Har fått time 9.30 i morra, så det blir spennende! Satser på at jeg kan dra over til 2. tri glad og lykkelig da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 Krysser fingre for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 17. august 2006 #5 Del Skrevet 17. august 2006 Håper at det går greit. Ikke noe kjekt å blø. (det vet jeg alt om) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå