Gå til innhold

Flyreise


MissAntrop

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har vært ute og flydd 1 trimester hvor alt har gått greit? :) Skal fly til Italia om noen dager og trenger alle gode historier for å roe ned nervene.. Er da 9+2 og 10+2 når jeg skal tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av, det er ingen problem å fly!

Jeg har flydd masse, både i 1. og 2. trimester, og det har gått bare strålende. Eneste tipset jeg fikk fra jordmor før jeg dro var å drikke masse vann, og passe på å røre på bena litt oftere enn ellers.

 

God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro - og lev som normalt. Det er først når man begynner å bli større at man har behov for støttestrømper ol tror jeg.

 

Drikk vann og beveg deg litt i flyet. Et par ekstra turer helt bak i flyet bare for å sjekke maskaraen på do er vel helt greit :)

 

GOD TUR !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg en tur innom 1.tri selv om jeg ikke hører til her lenger.. Du burde bruke støttestrømper. Kroppen er i så stor forandring med hormoner og alt mulig. Jeg fløy tidlig i 2.trimester, og tok ikke sjansen på å ikke bruke strømpene. Det anbefales faktisk å bruke støttestrømper når man ikke er gravid også. Kjøp deg et par, så har du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte jordmor om dette også da jeg skulle ut og fly, og hun sa at det ikke var nødvendig på så korte turer.

Men om du føler deg tryggere med de på så er det jo bare å kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...