Gå til innhold

EL-tester fra billigeteste.dk

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har brukt disse strimlene fra billigeteste.dk de to siste månedene nå. Har testet ca en uke hver gang. Får kun kontrollstrek alle dager unntatt akkurat et par dager rundt da jeg selv mener jeg har EL. Men teststreken som kommer opp i tillegg til kontrollstreken er så svak synes jeg! Ikke i nærheten av så sterk som kontrollstreken, men det står det jo i bruksanvisningen at den skal være. Etter at jeg hadde brukt den første perioden kom mensen nøyaktig 14 dager etter da jeg fikk svakt testresultat på positiv EL.

Noen som har samme erfaring? Hvis det er slik at jeg ikke bruker de riktig eller ikke kan stole på resultatet er det jo meningsløst å fortsette med dem, mener jeg....

Hvilke tester bruker dere andre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5958142-el-tester-fra-billigetestedk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei

jeg har også ingen gode erfaringer med dem....har aldri el i følge dem..

men jeg har oså noen svake strek i et par dager men de stemmer overhodet ikke med el.

viss det ikke klaffer den mnd. her skal jeg kjøpe cb test tror jeg.

lykke til:)

Det samme problemet har jeg også hatt. Skikkelig frustrerende! Men hadde også noen svake streker, men vet ikke helt jeg om det var el som var da eller ikke.

Må nok kjøpe noen dyrere merker for å få utslag på el-tester ser det ut til.

Hmmm... Jeg har veldig god erfaring med disse stripsene jeg! Får riktignok ikke alltid en teststrek som er like sterk som kontrollstreken, men det kommer da opp en tydlig strek i noen dager og det holder for meg, ofte er den like sterk og sterkere også. Varierer litt fra syklus til syklus.

Annonse

jeg er som deg.. omtrent blanke tester ellers, men tydelig teststrek (laangt unna styrken på kontrollstreken) rundt el. Jeg temper sp jeg vet det er i el-tider, men denne syklusen fikk jeg to streker på el-dagen og dagen etter. Ikke fullt så sterk dagen før.. vet ikke helt jeg, men hvis man finner ut hvordan egne tester ser ut ved el, så kan man jo bruke de, selv om de ikke følger bruksanvisningen??

Jeg også hadde problemer forrige mnd med å finne el ved hjelp av disse... så nå (i dag) dobbeltsjekka jeg med en cb og fikk positiv der... Men jeg regna med at jeg hadde el sist mnd da el-stripsene fikk litt tydeligere strek et par dager før den gikk tilbake til svak strek... Så med billigtestene tror jeg man må finne ut hvor sterk streken skal være for seg, kanskje den ikke blir like sterk evt sterkere enn kontrollstreken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...