Gå til innhold

Skal til ul 8.30..gruer/gleder meg...


Gjest

Anbefalte innlegg

Legen min ringte i går, og sa at hun hadde bestilt time til meg for tidlig ul i dag! Pga MA'n i februar(uke 12), hadde hun lovet meg tett oppfølgging og ul tidlig, neste gang jeg ble gravid, og nå er dagen altså kommet...

 

Så vidt jeg har skjønt er jeg 5+4 i dag, og håper jeg kan få se at alt står bra til inni her:) Livredd for at jeg skal få en beskjed jeg ikke vil ha, men krysser alt jeg har!!!!:) Noe hjerte ser jeg nok ikke, men et embryo hadde vært topp! Kommer til å gå inn til gyn med en puls i hundre, og en ekkel følelse i magen, men denne gangen vil jeg ut derfra med et bilde i hånden og et smil om munnen.....:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennende jan78:) Ønsker deg all lykke i verden, det går nok KJEMPE bra! Får vente spent på å høre hvordan det har gått da:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:o) Du får ha masse lykke til, det går sikker kjempe bra, men skjønner også den følelsen du har, skal på ul selv i morgen, håper at alt er som det skal..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter.)

 

Kom hjem fra gyn nå og alt så kjempe fint ut!!!!! Han trodde jeg kunne være litt kortere på vei enn først antatt, så ble satt tilbake 1 - 2 dager, men hvilken rolle spiller nå det!!?!!!?!!! jeg har sett mitt bøllefrø:)

fikk med bilde hjem (ikke at jeg kan se alverden, men er en pil der spira er)*hehe*.

 

Jeg har fått time til ny ul om en uke, og da regnet han helt sikkert med at vi kunne se hjerteaktivitet:) jeg skal også få tett oppfølging hos han en god stund, så nå føler jeg meg mye bedre. Tenk at det faktisk ER noe der!

 

Lollipop: Lykke til i morgen, lov å si i fra hvordan det gikk! Komer sikkert til å gå kjempe bra!!!!

 

*SMIIIIIIIIL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg skal på tidlig ul i uke 8 og det er på mandag. har samme tanker som deg. bekymrer meg snart ihjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

 

Jeg mistet i mars. Tirsdag var vi på UL og fikk se at det var hjertelyd. Så flott at alt ser bra ut for deg også. Da er vi flere som kan glede oss fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser man hjertet slå , hvis alt er som det skl, i uke 7+1? skl på ul i morgen.... mistet sist, da var j på ul like tidlig, m da var det ingen hjerteaksjon,s gud som jeg gruer meg til i morgen. gleder meg faktisk ikke, er så redd for å få samme beskjed som sist. er like nervøs nå som før eksamen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så bra, det var godt å høre! Heldig du som har fått bilde:) så søtt da, med pil, hehe:) Når ble du satt tilbake til da? Jeg vet du har fortalt termindatoen din før, men husker den ikke helt...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei mille80:)

 

Jeg trodde jeg var 5+4 i går, og i følhe sist mens regntet gyn seg frem til det samme og da sa han at vi kanskje kunne se hjerte. men så sa han det at noe ganger er man kortere enn det man regner ut ut i fra mens (ser det på str), men dette er HEEEELT normalt og ikke til å bekymre seg over om spiren er mindre. Så da han kikket på ulsa han at alt så helt flott ut ut i fra størrelsen, men at jeg var kommet litt kortere (egget var befruktet litt senere) men hvor mye kunne han se neste uke. Noen dager sa han. Jeg tror det er snakk om 5 dager tilbake, men det bryr jeg meg ikke om:) Alt var helt fint og rett str:)

 

Legen min satte terminen til 15, jeg trodde 17, men nå blir det nok litt senere. Får se mer neste uke, og da var gyn sikker på at vi kune se at hjerte:)

 

Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jan78+en liten en:)

Så deilig å høre at alt gikk bra i går, deilig å få en slik oppfølging, man føler seg mye tryggere med en gang.. Ja, uff i dag er det min tur kl 12:30, gru gleder meg som bare det, tenk om det er noe galt, sukk.. Jeg skriver så fort jeg kommer hjem i kveld, skal på jobb etter ul..

 

Ha en super dag:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til:) Du skal se det går bra med deg også:) Skal krysse fingrene for deg.

 

Holdt på å dø da jeg skulle sette meg i den jæ...stolen, hadde forige episode friskt i minnet, men fy filler så deilig det vr da gyn sa "jammen dette ser jo helt strålende ut"! Var jo litt kortere enn antatt da, men spiller ingen rolle. mener jeg merket el jeg, men da var vel egget ltt treigt i avtrekker'n med å forlate sin trygge plass;)

 

Tror helt sikkert du kommer hjem et fint bilde du også! Lov å si i fra når du er tlb i kveld! Ikke sikkert jeg ser det før i morgen men.. Hvor langt er du på vei igjen:)

 

Lykke til klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...