Gå til innhold

flergangsfødende (samme som på august-sida)

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har erfaring med å få barn...; var det sånn at dere alle hadde mange tegn til at fødselen skulle starte, før den gikk igang?

jeg har liksom ikke noe spesielt med kynnere, vannavgang, murringer osv. er snart en uke over..

bare lurer om det er sånn at noen kan gå rett i fødsel, eller om alle" får forvarsel om at det kommer til å skje noe? i så fall så skjønner jeg IKKE når det skal bli noen unge på meg- desember???!!!!!!! :(;)

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 barnsmor og ingen spesielle tegn før jeg fikk murringer i ryggen og måtte "bommelom" med nr 1. Med nr 2 gikk vannet. Tro meg - jeg venta og var lei...... og er det nå også! Tålmodighet tålmodighet og tålmodighet. Gikk moden med 3 cm åpning siste to månedene sist gang men ville ikke ut før ei uke før termin. Sukk så godt det skal bli å bli ferdig om 2 måneder. :o)

Skrevet

da satser jeg på at jeg ikke får noen forvarsler, åsså setter det igang om et par dagers tid!;) takk for svar! :)

lykke til du også, forresten;)

Skrevet

Jeg hadde ingen forvarsel med dattera mi,uten om at det var litt slimaktig i utfloden,men det tenkte jeg ikke på at det kunne være starten på fødselen..Jeg våknet av rier klokka seks på morgenen,og blod og slim i utfloden.Da skjønte jeg at ting var på gang..

Så det blir spennende å se hvilke forvarsler jeg får denna gangen.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...