L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Har vært i tyrkia i 2 uker, og etter flyturen fikk jeg en blødning... Ble bare værre og værre og hadde menslignende smerter... dagen etter kom det noe ut, en gele klump eller hvordan jeg skal beskrive den. Men har ikke blødd den siste uka, så virker som at kroppen har ordnet opp i dette selv,,Var i uke 8, så vi er skikkelig lei oss... har ringt legen, og hun sa at det eneste hun kunne gjøre var å ta en ny graviditetes test for å se om jeg fortsatt var gravid... HUFF...((((((((((( noen som er/har vært i samme situasjon? vi vil gjerne prøve på nytt nemlig... må jeg vente på neste menstruasjon eller?? i følge internett er det 15 % sjangse til abort, og at den økte med alderen... jeg er jo bare 20 da, så syns dette var veldig rart egentlig.. som mannen min sa: "hvorfor kan ikke de som har et one noght stand på byen og blir gravide miste, og ikke vi som virkelig vil ha baby"--- *GRÅTER*
Netty32 Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Huff, dette er bare trist... Håper det går bra med deg, føler med deg!! Varm klem
Gjest Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Hva for en lege er det du har snakket med da? Uff, stakkers deg, føler virkelig med deg, mistet selv for 1,5 mnd siden, men du må faktisk få en skikkelig undersøkelse. Antaglig har du nok rett i dine misstanker, at du har mistet, men når man er i uke 8 så skal man til en innvendig UL etter noe slikt for å se om da evt alt er kommet ut, eller om det rett og slett kan være en annen grunn til blødningen (kanskje du hadde to inni der og fortsatt har en igjen?). Mener ikke å gi deg noen forhåpninger nå altså, men du bør uansett ringe til en lege igjen og få henvisning til en gynekolog med ultralyd apperat. Vil ikke legen din gi deg henvisning, så bør du kontakte en annen lege i stede, for du bør undersøkes. Masse lykke til videre i hvertfall uansett!
trollemor med hybelboer Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Hei håpefull. Ville bare sende deg en stor trøste klem å ønske deg lykke til med å prøve igjen. Jeg har venninner som har blitt gravide igjen før mensen var tilbake, så det er bare å prøve. klem
Dyne&Pute Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Dette var trist!! Håper det snart klaffer for deg igjen! Krysser fingrene for deg jeg! Lykke til! Og en trøsteklem!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2006 Tusen takk for fine innlegg=) er så fortivlet, snakket med legen for noen timer siden og hun sa at hun hadde ringt sykehuset og at det ikke var vanlig med noe innvendig ul siden jeg BARE var litt over 8 uker på vei... er sååå frustrert, føler jeg ikke får noen forståelse altså... hun sa bare at kroppen ordner opp o alt selv, og at vi bare skulle være som normal og fortsette å prøve... Hun sa at hvis jeg kjente at jeg var gravid, var jeg sikkert det, men hvis ikke var det sikkert en sa.... LEGER altså...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2006 tusen takk=) uansett vil jeg jo sjekke om alt er i orden der inne... har prøvd å ringe alle GU sentrene her men ingen har ledig før i oktober... snufs
Lurv Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 forstår godt at du er bekymra.. jeg mistet også i uke 8 for 3 mnd siden. Helt forferdelig! Jeg fikk ul en uke etter for å sjekke om alt så ok ut, men som jeg forstd det var det ikke nødvendig. Hvis du ikke blør veldig lenge (jeg blødde i ca 2 uker) eller får feber har kroppen ordnet opp i det. Hvis du blør lenge eller får feber må du kontakte lege igjen. Håper det går bra med dere og at det ikke tar så lang tid før det klaffer igjen Vi er mange hær som har mistet, så du er i det minste ikke alene... *klem*
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2006 tusen takk... jeg hadde spotting t par dager før jeg fikk denne mens lignende blødningen som varte ca 5 dager... så de siste 4 dagene har ikke blødd noe... føler meg helt normal der nede... men leste på internett at det var vanlig å blø i flere uker, og mer enn en vanlig menstruasjon.... trengte du utskraping?
Lurv Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 det er veldig forskjellig hvor lenge man blør, men har lest om flere som har småblødd i en måned eller mer, og da er ofte ikke ting helt ok.. Jeg trengte ikke utskraaping nei fikk feber 18 dager etter SAen, dagen før jeg hadde el, og etter to uker med 38 kontaktet tilfeldivis gynekologen min meg og sa jeg måtte spise antibiotika. Tenkte ikke på at de kunne være på grunn av SAen siden det var "så lenge" etterpå, men ?? Vær uansett obs på feber i fremtiden
ltn :) Skrevet 17. august 2006 #11 Skrevet 17. august 2006 heisann j mistet vår lille i uke 9 og bløde i 6 uker dette sa min lege at var helt ok... det er fælt og lese at det er stadig ny som mister..... men dere kan bare stå på og begynn pp. grunnen til og vente er for at legene skal greie og regne ut termin. så stå på håper dere er igang igjen snart
Nickoline med 2 jenter Skrevet 17. august 2006 #12 Skrevet 17. august 2006 Gå til daglegevakten! Det gjorde jeg, for fastlegen min var på ferie. Der forlangte jeg at han skulle henvise meg til innvendig ul, noe han da gjorde. I tillegg ringte jeg direkte til gyn. pol. og spurte om jeg kunne få ta hcg prøver. Etter litt frem og tilbake fikk jeg det, noe som viste at hcg var synkende. Det var en utrolig lettelse å få svar! Stå på!!! Ring rundt og få ordnet opp i dette. Føler virkelig med deg. Lykke til
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. august 2006 #13 Skrevet 17. august 2006 fryktelig trist..sender deg en varm klem.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. august 2006 Forfatter #14 Skrevet 17. august 2006 jeg har fått en lei influensa nå da.. vondt i halsen, hoster og føler meg generelt slapp.. hjelper ikke akkurat på psyken .... at det skal være sååå mye styr og jobb for å få hjelp`?? Jeg vil jo vite, ikke gå rundt i uvitenhet...
Lurv Skrevet 17. august 2006 #15 Skrevet 17. august 2006 det var sånn jeg også hadde det, og som jeg skrev tidligere mente min gynekolog at det aknskje kunne skyldes en infeksjon (og at resten av kroppen også ble nedsatt..) jeg ville tatt kontakt pånytt og fortalt at du var bekymret! Forlang å bli undersøkt!! Har du feber??
Lurv Skrevet 17. august 2006 #16 Skrevet 17. august 2006 mener ikke å skremme altså.. synes bare det er viktig å få utelukket at det kan være noe galt.. spesielt siden du er slapp og dårlig! Håper det går bra med deg *klem*
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 17. august 2006 jeg har ikke feber, tror ikke det nei... blir litt bekymret nå... hva kan det være da??
Lurv Skrevet 17. august 2006 #18 Skrevet 17. august 2006 hvis du ikke har feber så går det sikker bra så bare ut som du kanskje hadde det ut fra de symptomene du listet opp hvis du får feber kan det være fare for infeksjon. så lenge du ikke får feber går alt greit ikke bekymre deg unødvendig på grunn av meg, ok??
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 17. august 2006 Forfatter #19 Skrevet 17. august 2006 hehe... ok. men syns det er litt rart at legen ikke sa at jeg burde være obs på det... syns det er såå mye rart med disse legene....
Alba44 Skrevet 17. august 2006 #20 Skrevet 17. august 2006 Trist å høre....Dessverre vet jeg hvordan det er..Ta godt vare på hverandre... Trøsteklem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå