Gå til innhold

Siste sjanse......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eggløsningen kommer bare ikke. Dette er jo helt håpløst for nå reiser vi snart på ferie, så hvis den ikke kommer i morgen er det for sent! Det er dag 20, så den er helt klart forsinket. Skal vedde på at den kommer på fredag, for da rekker vi ikke å reise til København. Finnes det ikke noe man kan gjøre for å tvinge el til å komme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!! Ta en eggløsningssprøyte. Det gjorde jeg. Ta kontakt med gynekologen i morgen tidlig å få denne til å scanne for å se om det finnes et modent egg som kan løsne med litt hjelp av en sprøyte.

Skrevet

Ok, takk for tipset, prøver å få tak i gyn nå så får vi se. Og da er det dagen etter sprøyte man skal dra altså? Håper det kan ordne seg...

Skrevet

Det gikk visst ikke pga for kort tid....men det kan hende det blir løsningen nesten gang da.

Skrevet

Hva var det som ikke gikk? Var det ikke noe modent egg?

Skrevet

En runde eller to i sengehalmen skal visstnok hjelpe på el :-)

Skrevet

Det som ikke gikk var at vi reiser på ferie på lørdag og gynekologen sa at hvis han skulle gi meg sprøyta i dag var det for tidlig å dra til Stork på fredag. Han sa at 36 timer etter sprøyta var det beste tidspunktet og da sitter jeg allerede på flyet til Hellas. Surt, men sånn er det bare...

Skrevet

Har prøvd det meste....men det er nok sånn kroppen gjør når den blir litt stressa tenker jeg. Mye som skjer på en gang og da holdes egget inne en stund ekstra....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...