Gå til innhold

glad og forbauset på ul i dag...

Anbefalte innlegg

jm ser på jurnalen min.. så spørr jeg.. er det ikke meningen at det skal stå vekt dær, for hver gang?? for jeg veier meg hjemme hvær dag.. ja, ok.. er ikke alle kvinner som liker å oppgi vekt,så jeg bruker ikke spørre egentlig.. sier jm.. jeg bare smiler og sier 120.. er gådd ned 6 kg siden første kontroll.. flott!! utbryter jm. jeg legger meg på benken, og frem med gelen.. litt vimsing frem og tilbake.. vi ser kroppen, men ikke hjærtet.. jm: er det noe liv hær da?? og såm om nurket hørte jm, så tar h*n et skikkelig "froskehopp" !!!!! smilte jo bare fra øre til øre!!! :o) og har smilt i hele dag.. har i ettertid tenkt.. hva fikk jm til å si høyt, er det no liv hær da.. er ikke det litt brutalt... vet ikke... er bare lykkelig jeg :o) lille nurket mitt sparker og lever..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5957377-glad-og-forbauset-p%C3%A5-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig...trenger ikke se hjertet om babyen spreller som en reke..:) hihi...:) Men lever lenge på det syntet der :)

Håper du fikk med deg noen bilder du kan kose deg med og se på da.

Man burde få fler ultralyder, hadde ikke holdt ut med bare en...:)

jm kan nok ha vært litt ubetenksom når hun sa det. Jeg hadde en MA i forrige svangerskap, og gynekologen som tok ul sa...Nei her er det jo ikke noe liv her... Hater den gynekologen nå. Han kunne jo ha sagt det på en litt skånsom måte. Beklaget det og vist litt medfølelse! (jeg var jo knust selv om det bare var i uke 8)

Kjempebra at babyen din tok et ordentli froskehopp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...