Gå til innhold

April: Tvillingene er født

Anbefalte innlegg

Vet ikke om dere har fått med dere at bestevenninnen min venter tvillinger. Som eg da strikker til.... hehe.

Men i dag fikk eg høre at hun har fått barna sine, eg har nemlig ikke fått tak i henne i det siste. Har fått en liten sms av og til, når hun har hatt tid. Men der har hun skreve at alt er bra.

Hun har ligget på haukeland i en måned allerede - hun er rett over 33 uker nå egenltig. Så dei er født en god stund før tiden.

Eg vet ikke hva dag dei er født eller hvor store dei er... det er svogeren hennes som har formidlet nyheten.

Så nå er eg så spendt. Helle dussen da...

Måtte bare dele dette med dere - eg er så glad og rørt med tanken på at venninnen min har fått barna som hu har lengtet sååååå mye etter.

;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5956939-april-tvillingene-er-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oj, kom de nå alt??! Jaja, de er jo så flinke på sykehusene i dag, at det er jo ikke noe problem.. Sliter litt med gavene du strikker til de, du nå da? HEhe.. Men tar jo litt tid før de kommer hjem..

Og mens jeg har deg her..hehe..jeg hilste på jinx (skrives det sånn?) og guttene hennes (inkl. mannen) på søndag. I ettårsdag. Hyggelig dame det!! :) Hadde seff strikketøyet med seg ;)

Ja eg er ikke komt langt nei.

Men som du sier dei blir liggende på sykhuset en god stund. Men så dumt at hun ligger i bergen, da er det ikke bare å komme på besøk.

Hun ville ha klær til dem i 3/6 mnd, så eg trenger ikke absolutt å være ferdig med det første.

Eg fikk en liten kort melding av henne i dag. At hun ikke hadde det så lett og at barna var veldig små.

Ja jinx er kjempe koslig dame det!

Å, så koselig med tvillinger da. Kan tenke meg de er små ja hvis de er født i uke 33. Du må fortelle oss når du har besøkt oss.

Vi hadde besøk av ei kollega på jobben idag, med babyen sin på 4 uker. Hun hadde veid 4 kg når hun ble født og var jo større nå, men jeg synes hun var bittebittebitte liten. Hehe

Kjente jeg ble litt babysyk gitt....

Ja dei var vist veldig små. Gutten var 1100g og jenta var 1400g.

Eg som syns LillePia var liten...

Bare håper alt går bra med dem, mora var sliten - dette hadde tatt på veldig. Dagene var tøffe.

Eg tenker på henne og dei to små hele dagene. Rart hva me gjør for at barna våre skal få en bra start på livet - hun har ligget på sykhuset i en måned allerede. Og det blir noen måneder til hun kom hjem med dem....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...