Gå til innhold

Jeg må bare tipse dere om noe genialt som jeg eeeeelsker til babyer!


fjummsi *med nr. tre i magen*

Anbefalte innlegg

Babybæring - i sjal, slynge, mei tai...

 

Det er slett ikke alle babyer (og i alle fall ikke min første) som er noe glad for å skulle være for seg selv. Til stor frustrasjon for mor som fikk kjempelange armer og vond nakke, og hadde dårlig samvittighet da jeg etter noen uker måtte bruke babybjørn bæresele litt for mye...

 

Sent, men godt, oppdaget jeg en verden av forskjellig bæretøy. På www.tettinntil.com kan dere se noe av bærejungelen...

 

Det som er HELT sikkert er at fødebagen skal pakkes med et sjal. Så kan babyen få være der, varmt og tett inntil mammaen sin, i stedet for å måtte ligge i plastkassa med varmemadrass fordi nyfødte ikke klarer å holde varmen selv...

 

Sånn, da har jeg fått sagt det. Så andre kan oppdage dette før enn det jeg gjorde med første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fåes kjøpt blant annet på baby butikken på Nordby i sverige:) Har lyst på en selv, koster rundt 800,- tror jeg, men det er en investering verdt tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig fjummsi! Jeg brukte også babybjørn for mye etter at jeg ga opp å bruke barnevogn for min lille gutt likte ikke vogn før han kunne begynne med sportsvogn. Nå er jeg gravid igjen (JIIIIIIPIIIII!!!!:) og gleder meg til å kjøpe bæresjal med en gang jeg er litt lenger på vei. Er bare 5 uker nå og det føles litt for tidlig. Men går alt bra skal nestemann bæres masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare venter på at www.lotusbarn.com skal åpne (ny nettbutikk med gamle kjente) - da skal jeg bestille meg et sjal: EllaRoo La Rae. Det har jeg ønsket meg lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

Vi er klar for bæresjal, i tilfelle nestemann arver førstemanns avsmak for vognen... og kjærlighet for å bæres ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en fantastisk link!!!

Jeg er så fornøyd med å få info og kunnskap om dette.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at bæring er utelukkende genialt!

 

MEN det må vel være en del andre som ikke synes det er fullt så genialt for det er jo så få som gjør det.

Noen forslag til hvorfor det ikke er vanligere?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...