Gå til innhold

Kraftige stikninger i underlivet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en del smertefulle stikninger nedover..hva er dette? Har kjent det av og til før også men i kveld er de så vonde at jeg må huke meg sammen. Er det bebin som vrir hodet eller...tegn på noe annet. Termin om 2 uker. Kan ikke huske jeg hadde det sist jeg var gravid. En del menssmerter og vonde kynnere/ maserier i det siste å...Hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mest sannsynlig at babyen din vrir seg nedover....

Den klemmer jo på både det ene og det andre.

Ofte man kjenner slikt sterkere andre gangen.

Merker det selv også,kynnere er sterkere denne gangen.

Masse lykke til!:o)

Skrevet

Takk for svar:) Ja, sikkert bebin som vrir seg..kjenner ut som den skrur seg nedover...begynner vel å nærme seg da forhåpentligvis..litt lei nå.

Blir uansett veldige spennende dager/uker fremover.

Lykke til du å!!

Skrevet

Har også hatt masse stikkinger der nede, siste 4-5 ukene!

Skrevet

Jeg har termin 30.08:) Har mye sterke stikk i underlivet, legen min sa det var modningsprosessen som gav slike smerter. Håper det er en del effekt i dem da:=) Kjenner når ungen vrir litt på hode innimellom gir litt ubehagelig støt i underlivet.

Skrevet

Jepp det kjenner jeg ikveld også... men kanskje ikke rart etter litt hjelp av sykehuset idag... Litt stripping gjør forhåpentligvis susen......

Skrevet

Det med modning hørtes interressant ut....håper det har litt effekt da...gjør ikke noe om det begynner å klargjøre seg nå:)) Men må vel bare være tålmodig..

Skrevet

Ikke så lett å være tålmodig når man er lei, men det er best å innstille seg på å gå en stund til å heller bli overrasket av at fødselen begynner litt før:=) Jordmor skal kjenne hvor mye åpning jeg har i dag før akupenturen, så er litt spendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...