Gå til innhold

tarmgass problemer, det stinker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelpe meg, som gravid har jeg mistet kontrollen over luft. jeg mener fisingen. tidligere har jeg vært av sortenm som holdt meg så godt som mulig og gjorde slikt i et annet rom gjerne wc.

vel for å være æerlig så kjenner jeg ikke at de kommer lenger, og dette er flaut når det plutselig braker løs ofte når jeg går i trapper og slikt.

likevel til nå har jeg klart å ha flest lydløse og luktløse , men den siste uken har lukten vært relativt økende, og nå er det så ille at jeg ikke klarer å sove når jeg selv har prompet. jeg må ut av rommet.

jeg syntes synd på de som er i nærheten av meg, tidligere i dag kom det en med lyd og lukt fra helvete da jeg stod og betalte i butikken, jeg hadde lyst til å bare løpe min vei.

har dere noen råd om hva jeg bør ungå å spise, jeg spiser ikke bønner og kål og løk for å redusere dette, er det noe som bør spises for å redusere luft og lukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. nå måtte jeg bare le =)

Det ble bare komisk! FØler veldig med deg!

Du får begynne aktivt med knipeøvelser så setter d vel en stopper for problemet;)

Skrevet

Er litt plaget med det samme. Holder meg unna ALT som er av kål, erter, nøtter, bønner, egg.... Eple kan faktisk også gi meg litt tarmgass. De andre tingene er jeg litt allergisk mot, men er jo bare SÅ godt. Hadde 1 uke med dilla på kokt egg.... Pyton for magen og de stakkarne rundt meg =P

Håper du kan finne ut av dette, men som det er sagt, det hjelper å trene på knipeøvelser. Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...