Gå til innhold

BARE 10 uker igjen,men kan noen se inn hit bare litt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31 i dag, og gleder meg fryktelig til fødselen og for å møte min lille jente, men alle av jordmødre og leger tror det blir for tidlig, og i dag spurte jeg på nytt om mens liknende smerter som kommer og går innimellom.....

Fikk vite at det var kynnere som var gått over til rier, men at det ikke var farlig dersom de ikke ble værre enn det de var.....

Fødte 6 uker for tidlig første gangen, men hadde da ingen forvarsler, så jeg lurte på om det var flere som hadde det på samme måte, enten som har kommet like langt eller lengre, men hatt plagene en stund, og hvordan de blir etterhvert.....

Noen dager er det ikke noe, mens ansre dager er det en god del mer igjen.....

Håper noen kan svare.......

Og en ting til................

BARE 10 UKER IGJEN!!!!!!!!!!!!!SOM JEG GLEDER MEG :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,jeg har det nok på samme måte.Jeg har hatt mye kynnere hele tiden,tidvis vonde.De kommer og går, selvfølgelig verre når jeg går mye eller er sliten.Synes av og til de kommer som regelmessige tak,men så gir det seg igjen. Samtidig litt stikking i livmorhalsområdet,men ikke noe vesentlig.Er idag 30+4.

Mitt dilemma er om jeg skal sykemelde meg eller ikke...Hva gjør du?

Skrevet

Akkurat slik til meg også :)

Jeg har allerede vært sykmeldt i nesten fire mnd pga at jeg jobber på maleavd. og med dører og en del tunge tak, og det pga at de tror det blir for tidlig. Det blir veldig lange dager, men verdt det i tilfelle det skulle skje noe. Jeg vet ikke hva du jobber med, men ville nok tatt en prat med jordmor og spurt om du kunne slippe jobb resten, mye likere og ta det litt med ro. Jordmora mi sa i dag at i og med at disse smertene var kommet litt mer i det siste, fikk jeg nesten ikke lov til og ta en skikkelig husvask.....bare ta det mest med ro............

Ville nok anbefalt deg det, både for deg og den lille.... :)

Skrevet

jeg er i uke 35 i morgen, hadde premature rier i uke 31 og alle forventet at hun her kom ut ganske så snart...har også hatt menssmerter siden uke 28...og det ble veldig veldig mye verre i uke 30...har også hatt blødninger og var inne idag igjen for å prøve å finne ut hvorfor jeg blør...men ingen vet...kynnerne har bare blitt verre og verre...og ble helt sjokkert hvor langt de nådde på den der søylen som måler sammentrekninger i livmoren...over 4 var de og det var det jeg kaller helt vanlige kynnere....men allikevel til tross for alle problemene mine så har jeg lang og lukket cervix...altså livmorhals 41 mm...altså ca 4 cm....så tror jeg har en supersterk livmorhals som sikker vil streve fælt med å åpne seg skikkelig...men alt kan jo skje fort da...man kan ha lang og lukket umoden livmorhals en dag og dagen etterpå er man i fødsel slik som du fortalte at det var ingen forvarsel....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...