Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Holdt på å bli sprø av koking av smokk, ammeskjold, smøring av pupp (med mycostatin selvom jeg ikke har hatt symptomer på trøske), skifting av ammeinnlegg og av å gi lillegutt mykostatin mikstur. Holdt på i to mnd og da jeg var til 3mnd kontroll sa legen og helsesøster at jeg bare skulle kutte behandlingen. De sa at han bare trenger tid før slimhinnene blir mer motstandsdyktige mot soppen. Soppsporene finnes jo overalt men det kommer an på kroppens motstandsdyktighet om en blir angrepet eller ei. Ganske riktig, nå er det blitt mindre av soppen. På innsiden av leppene er det nesten helt borte og tunga er også blitt bedre. Ikke vet jeg men legen sa det er veldig vanlig med sopp og det VIL gå bort selvom en ikke behandler. I mitt tilfelle virket det hvertfall! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5956323-tr%C3%B8sken-g%C3%A5r-bort-n%C3%A5r-jeg-har-sluttet-med-mycostatin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå