Gå til innhold

Utslett som klør?

Anbefalte innlegg

Gutten min har fått utslett som likner på rev/hormonutslett. Han hadde dette tidligere, men det er en god stund siden (han er nå 3.5 mnd). I tillegg virker det som det klør veldig? Kan det være noe annet enn hormonutslett. Tenker litt på at han jo har hatt mye vondt i magen. Prøvde å kutte ut minifom men måtte begynne på igjen for han lå a vrei seg som en liten mark. Har tenkt på om det kan være noe jeg spiser. Drikker ikke melk men spiser endel ost. Har i det siste også spist endel biola naturell yoghurt. Noen som kan fortelle meg hvordan laktose intoleranse arter seg...er det utslett eller vondt i magen eller hva?

Takker for tilbakemeldinger!;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5955939-utslett-som-kl%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentilig ikke forandret noe særlig...har spist litt ost og yoghurt hele tiden. Eneste sist uke spiste jeg en god del makrell i tomat? Utslettet likner som sagt veldig på hormonutslettet han hadde tidligere. Han har det på kinnenne, ørene, rundt ørene spesielt på ene siden og litt over øynene. Det er små røde prikker som en kan kjenne når en stryker over huden. Huden er eller litt rød utenom prikkene også. Han klør seg mest på ene siden på halsen bak øret...

Bør jeg kanskje ringe helsestasjonen imorgen?

Forresten, tusen takk Expat, du er en guru:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...