Tigergutt Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Heisan, så hyggelig! Tenk at det er noen som husker meg igjen - det var en gledelig overraskelse! Joda, jeg husker deg også godt - på en positiv måte! Jeg er innom her stort sett hver dag, men den det blir mest lesing på meg nå om dagen. Dagene foran pcen på BIM er historie nå. Babyen min, som kom 02.04.06, tar mesteparten av tiden. Når kvelden kommer, er jeg rimelig "pumpa", skal ta igjen litt husarbeid og ikke minst, prøve å være kjæreste. Hos oss står det bare bra til. Ida er ei stor og sunn jente. Veier 7600 gram og er 66 cm land. Hvor stor er din baby? Vi er godt igang med grøtspising, men sliter veldig med å ta flaske. Vi øver hver dag, men i følge Ida er flaske noe tull! Den duger bare til å bite i sutten og spytte ut melken......noen tips til meg? Ellers må jeg si at det å bli mamma og ha fått en baby har vært mye bedre enn forventet. Jeg var jo totalt grønn, men jammen har jeg kommet fort inn i rollen! Hvordan står det til hos dere - håper du er innom her nå! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5955902-attp%C3%A5klatten-s%C3%A5-innlegget-ditt-f%C3%B8rst-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå