Gå til innhold

då er permisjonen slutt...

Anbefalte innlegg

gjekk tilbake til jobben på måndag, og det har vore tre knallharde dagar, sjølv om eg har fått drøymejobben:).

Mini har hatt det strålande saman med pappaen, som skal vere heime til uti desember. Avskjedsstunda om morgonen har nok vore verre for mor enn for barn! I dag har han lært å vise kor stor han er, og å klappe søte...er jo SÅ stolt av han, og så er det så trist å ikkje få vere til stades når desse gjennombrota hans skjer, men samtidig er det så deilig å treffe vaksne folk eg ikkje er i slekt med eller deler straumrekning med...så alt i alt er eg kjempeglad for å vere tilbake i jobb. Det vert nok tyngre når småen må leverast i barnehagen om morgonen fem dagar i veka, men inntil då får eg berre kose meg med tanken på at no har vi det glimrande, alle tre:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5955792-d%C3%A5-er-permisjonen-slutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at både jobb og pappaperm går fint då! Her er permisjonen og slutt, men har dessverre ingen jobb å gå tilbake til. Så enn så lenge kosar eg meg med småen, sjølv om eg merkar at eg treng meir kontakt med omverda enn eg gjorde for nokre mnd sidan.

Tippar det er godt for deg å komme heim om ettermiddagen då...

Det må være rart ja :) Min permisjon går også ut snart, samboer tar over stafettpinnen fra 1.september. Da blir han hjemme til ut januar 2007 ca.

Fortsetter jo på universitetet jeg da, så har jo ikke akkurat noen 9-16-jobb...ser for meg en flott høst med mye familiekos!

Jeg begynte å jobbe for en uke siden:( Kjempetrist å være borte fra lillegutt i så mange timer, men så lenge pappaen er hjemme syns jeg det er greit. Kjempegodt å komme seg litt ut blant folk,og enda bedre å komme hjem til gullungen:) Har masse overskudd til han selv om jeg blir sliten av jobbinga. Innbiller meg at det blir mye tøffere å gå fra han i barnehagen om en mnd....:(

Ja, hadde heilt gløymt kor sliten ein vert av å jobbe;).

Ny arbeidsplass, nye kollegaer, nytt pensum, nye læreplanar og fullt kaos utgjer jo til saman ein ganske slitsom tilbakekomst til arbeidslivet, så eg har vore heilt skoten på slutten av dagen (og enno har eg ikkje møtt elevane!), men det er kjempefint likevel. Og så er mini (og pappaen!) SÅÅÅ glad for å sjå meg når eg kjem heim:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...