Gå til innhold

Begynt med "sutten" igjen!

Anbefalte innlegg

Tulla mi som er 20mnd. fant igjen en smokk som hun nesten ikke har brukt som lå en plass slik at vi ikke hadde fått funnet den å kastet den. HMF! Joda her kom hun med smokken i munnen.. Hun gikk å tygde litt på den og det syntes jeg var greit.Jeg tenkte ikke så nøye over det helt til jeg la merke til at hun gikk med den i munnen nesten hele dagen og koste seg med den. Så jeg tok den i fra henne å sa: Nei lille. Du bruker ikke sutt! Da kvelden kom ville hun ha dokka si som hun er helt avhennig av å ha i senga når hun skal sove. Men så kom det en liten søt stemme som sa "sutt"! Jeg sa at hun skulle slutte å tulle,men da var det gjort! Faren kom med sutten å hun har fått sutten siden hver kveld!

Er ikke hun LITT for stor til å begynne med sutten eller hur?

Jeg har mest lyst til å kaste den sutten! eller er det fulstendig hjerteløst uforskammet av meg???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5955143-begynt-med-sutten-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun allerede har sluttet hadde ikke jeg villet la henne begynne på igjen nei. Vår Mini (13 mnd) har nettopp sluttet med den og jeg har ingen planer om å la henne få den igjen. Storebror hadde den til han var litt over 3 år og det var mer enn lenge nok. Det er mere styr å få de store ungene til å slutte enn de små!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...