Gå til innhold

Skal dere ha bleiebøtte???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig tenkt til det.. Men er det nødvendig?? Eller luksus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er luksus, men gubben mente noe annet, så da "vant" han den...:o)

Skrevet

hei!

jeg hadde ikke det med førstemann, men jeg husker jeg hadde lyst på en, bare fordi det var kjedelig å hive bleia etter hvert skift (ja, jeg er lat...)

skal ikke ha en nå, men kommer sikkert til å få lyst på en, men jeg har så mye annet å bruke pengene mine på, så jeg hopper glatt over bøtta ;)

det er litt luksus, ja.. ;)

klem

Skrevet

Jeg hadde først tenkt til det, men har ombestemt meg. Vil pakke inn hver bleie i småposer, og ser så smått etter et spann med lokk som kan stå på badet. Synes det virker greiere å tømme litt mer regelmessig, enn det man gjør med bleiebøtten.

Skrevet

Hvor ofte tømmer man en sånn bøtte?

(det er nok litt luksus ja...... :-)

Skrevet

jeg legger 1-2 tissbleier i samme pose før jeg kaster den,mens bæsj bleier får egen pose.så knyter jeg godt sammen, så setter den ved døra, noen ganger rett uten for døra. Å den som går ut neste gang, tar med seg en pose.

bruker ca 3-4 poser om dagen.

men jeg har lagt merke til på resturanger og cafer at slike bleiebøtter lukter noe helt "spesielt"..... så derfor vill jeg ikke ha det.

men min vennine er tydeligvis glad for sin.

men jeg sier "nei takk".

Skrevet

skal ha det æ....Orke ikkje springe ned 3 etasja hver gang ho har skifta bleie...hehe

Skrevet

Jepp, jeg skal ha - for jeg har fått den !!!!!!

Det sies hvis man skur den riktig og nok , skal det være luktfritt!!!!!

Skrevet

Ja, tror nok at det blir en sånn en, bor i blokk og da kan jeg liksom ikke sette pose med bleie i rett utenfor døra.. Tanta mi jobber på helsestasjon og de har sånn bøtte der - det lukter ingenting av den sier hun..

Skrevet

Vi har den vi kjøpte til førstemann, bruker den. Kjekt å ha:)

Skrevet

Det blir en sånn bøtte på oss og. Har det samme problemet som flere av dere... Kommer ikke til å gidde å springe ned to etasjer og ut i bakgården for å kaste den hver gang :-)

Skrevet

Har sånn tel frøkna, kjekke greier... lukta ulitt... har hørt at det e førr at bøtta står på varmekablan på badet... sku sekkert funnet nå lurt å satt den på så den fikk litt luft under... tøm den anna kvær dag...

Skrevet

Kanskje litt luksus, men kjekt å ha. Merker ikke at den lukter dersom en lukker lokket skikkelig (har den på badet med varmekabler, og tømmer den når den blir full)....men disse posene kan ha en litt ekkel parafymelukt .... eller så er det meg som er litt rar nå som jeg er gravid...er jo rene sporhunden...

Helt vanlige brødposer, som en knytter igjen og kan hive i det vanlig bosset fungerer det også...bruker det når vi har glemt å kjøpe poser til bleiebøtten.

Skrevet

Det blir nok en bleiebøtte på meg.. Er som de andre, vil ikke springe ut så fort man må skifte bleie.. Og kanskje bli både klissvåt og iskald. Vi må unne oss litt luksus i ny og ne :)

Skrevet

Hadde ikke tenkt til det, men da den var på 30% på barneverden så tenkte jeg hvorfor ikke...

Får satse på at dette er noe bra greier da ja...

Skrevet

Luksus..Ikke noe du trenger. Vi har kun vanlig søppelbøtte på badet med lokk, og det går helt fint. Er stort sett ute med søppelposen fra kjøkkenet en gang hver dag òg, så bleiene står aldri lenge. Husk en liten babys bleier lukter ikke like mye som en 2-3 årings....

Skrevet

Synes egentlig ikke det er luksus, da er jo f.eks ammepute, dyre "merkevogner", 2 forskjellige dyner og så videre luksus. Bleier med tiss stinker etterhvert, da vi bor i blokk blir ikke bleiene kastet etter hvert skift, egen bøtte til dette er da en nødvendighet slik jeg ser det. Den er allerede kjøpt inn av mormor :)

Skrevet

Har tenkt å ha det, bor i blokk og det er et lite stykke ned til containeren. Men er sånne bøtter kattesikre eller? Har en pelsete ramp som finner på det mest utrolige!

Skrevet

Jeg hadde det med forrigemann, men æsj for en greie!!

Posene er svakt parfyrmert og når den lukta blander seg med bæsjelukt blir det helt jæ.... - og det blir verre og verre jo fullerer bøtta blir. Anbefales i hvertfall ikke om man har varmekabler på gulvet der bøtta står!! *skrekk og gru*

Dessuten er det tungvint å skru opp den dingsen med bæsjebleie i hånden...

Skrevet

Ja, bøttene er nok kattesikre! - og barnesikre også..

Skrevet

Helt enig med mensana her. Lukter grusomt. Spes hvis dere har varmekabler. Hadde til junior, men den ble satt bort etter bare et par uker.........

Skrevet

Hadde det med første mann, men den havna i kjelleren etter modern spurte hva den rare lukta var.Og vi fant ut at hele leiliheten var blitt infisert med lukt fra posene(ikke bleiene) til bleiebøtta. Vi var blitt så vandt til det så vi merka det ikke så godt. Dessuten var den i veien hele tiden. Bedre med hundeposer(sorte små) og knyte igjen og i søpla, da lukter det ikke stort. Eller rett ut er det eksra ille

Skrevet

Kjøpte det sist gang. Fullstendig bortkastede penger! Det er bare bæsjebleiene som lukter, og de bæsjer ikke så ofte... Posene er også veldig dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...