Gå til innhold

Lite melk på kvelden???

Anbefalte innlegg

Siden fødselen har jeg på kveldstid ammet ca. hver time. (fra kl 1800 til 2300) Poden er 7 uker. Føler han aldri blir mett. Noen kvelder får han tillegg, da roer han seg veldig. Dagtid går det veldig bra, da hver 3. time. Han var veldig stor født, 5590 gr og 58 cm. Trenger han kanskje litt ekstra, eller har jeg lite melk på kvelden? Lurer på hva jeg skal gjøre for evt. å få opp produksjonen, den burde etter all amming å være bra... Litt usikker. Drikker ammete, tar lecitin... noen med forslag eller???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5954817-lite-melk-p%C3%A5-kvelden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt normalt med masse amming og "lite melk" paa kvelden, det holder din melkeproduksjon oppe og gir barnet ekstra floetemelk til aa sove paa! Trenger ikke ekstra mme ihvertfall. Har du spreng paa morgenen kan du pumpe ut overskuddet etter morgenpuppen, saa kan pappa'n gi det paa kvelden, saa legger du deg tidligere.

Jeg måtte amme hver time på kvelden og det var mye gråt, han virket ikke fornøyd og sov dårlig på natten. Ble bedre da jeg gikk over til å gi han en flaske mme på kvelden. Selvfølgelig best å unngå dette, men har man ikke nok så... det er iallfall min erfaring. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...