To.små.vakre Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Hei. Vi har tre jentenavn som vi lurer litt på. Koslig om dere kan si hva dere mener om de. Karoline Johanne Signe Har en gutt fra før som heter Jesper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 jeg liker karoline veldig godt men synes det burde skriver med c, men det er opp til hver enkelt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aagder Skrevet 16. august 2006 #3 Del Skrevet 16. august 2006 Johanne er herlig og en av mine favoritter. Holder på å lese ei bok om Signe, så det var utrolig vittig at noen skulle nevne det her. Har tenkt at det er et VELDIG flott navn, men det er jo ingen babyer som heter det nå vel? Jeg slår et slag for SIGNE jeg! Gøy med noe som ikke "alle" heter. Kanskje starter du en ny trend Karoline er ok. Viktig at det skrives med K og ikke med C synes jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
To.små.vakre Skrevet 16. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 16. august 2006 Takk for svar. Morsomt å høre var andre syns. Sønnen vår er oppkalt etter bestefaren til mannen min. Min oldemor het Signe Johanne. Så derfra kommer de navnene. Har ikke lyst på dobbeltnavn, da sønnen var bare har et navn. Karoline var det mannen min som kom på. Var litt uvant for meg i begynnelsen, men har vokst på meg. Liker det best med K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. august 2006 #5 Del Skrevet 16. august 2006 Karoline er kjempefint synes jeg!! Jeg synes også at de to andre navnene er kjempeskjønne, men Karoline ligger øverst;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 16. august 2006 #6 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg likte best Johanne. Et kjempefint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 16. august 2006 #7 Del Skrevet 16. august 2006 Kjenner en kjempehyggelig jente som heter Signe, så det hadde nok jeg valgt, hvis jeg var deg ) Johanne heter svigermoren til søsteren min og Karoline var en mindre hyggelig jente i klassen min på barneskolen.... Merkelig hvordan man assosierer med navn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 17. august 2006 #8 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg ville valgt Johanne av disse tre.......eller kanskje Signe.....fine navn begge to. Karoline var så veldig populært en stund, og så synes jeg det er litt tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #9 Del Skrevet 17. august 2006 Johanne ville jeg valgt, passer best til Jesper ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. august 2006 #10 Del Skrevet 17. august 2006 Caroline ville jeg valgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 17. august 2006 #11 Del Skrevet 17. august 2006 Johanne er nydelig! Karoline er greit. Signe liker jeg ikke så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 17. august 2006 #12 Del Skrevet 17. august 2006 Mitt svar er ikke til noe hjelp, for jeg liker alle tre! Men kanskje Johanne er finest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E n d e l i g Skrevet 18. august 2006 #13 Del Skrevet 18. august 2006 Jesper og Signe! Men Jesper og Johanne klinger jo også veldig fint, med J begge to... Men har du da J-navn i ermet til tredjemann? ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2006 #14 Del Skrevet 20. august 2006 Karoline og johanne er kjempe fine navn! =) Jeg liker ikke signe noe særlig, da jeg synes det er skikkelig gammling navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. august 2006 #15 Del Skrevet 20. august 2006 Johanne. synes at navn på K er finere enn med C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 20. august 2006 #16 Del Skrevet 20. august 2006 Johanne er kjempe fint! På min topp tre liste... Signe og Karoline er ikke helt min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå