Gå til innhold

hjulene på teutonia spirit s3 - negativt/positivt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken vogn jeg skal velge...

simo kombi 620 er den "fornuftige" vognen å kjøpe, den er høy, stor plass under og har lufhjul..

MEN vognen jeg VIL ha er teutonia sin spirit s3, det som veier mest i mot nå er rett og slett hjulene, hvorfor kan de ikke bare lages med lufthjul??

derfor vil jeg gjerne høre om noen har positive/negative erfaringer med s3 og de "harde" hjulene? vi bor i by, men liker å gå i litt tereng, men på stier da, så blir ikke no hompetitten, men så er det vinteren og da, blir en høst/vinterbaby denne gangen, så blir mye snø-trilling - hvordan er disse hjulene på slikt føre? problemet med det spørsmålet er vel at modellen er så ny at ingen har prøvd den på ekte slapseføre..

har lest mye her på barnevogndebatten nå, men er veldig tydelig at smaken er som baken.. noen kan ikke fordra s3, mener den er dårlig i tereng og på fortau, mens andre er helt uenig.. skulle hatt bare en vogn man kunne velge...

de andre to tingene er at det er litt dårligere plass under sittedelen sammenlignet med simo og at den er en god del lavere.. åhhh... endelig kan jeg kjøpe min egen vogn og så blir det så vanskelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var skeptisk til S3 fordi hjulene så så harde ut. Gjett om jeg ble posistivt overrasket! De er store og veldig gode å kjøre med. Jeg har gått på kronglete skogsstier med den og det klarte den som en drøm. Ville ikke kuttet den ut pga hjulene! Og lufthjul kan jo punktere, da.....

Skrevet

Jeg har nå gått fra simo duo med lufthjul, til s3 sine harde hjul.

Og jeg sier som HI, kan de ikke bare lage s3`en med lufthjul?

Vel, nå har jeg ikke noe å klage over ang hjulene på s3 egentlig. Den triller som en drøm, både på asvalt og på skogsveier.

Men det høres jo unektelig ut som om jeg triller ei plast-trille da.

Så den HØSES mer simpel ut enn den er.

Min erfaring er at jeg ville ikke valgt BORT s3 pga hjulene.

Og for å si det sånn; etter å ha trilla vogn med 3 hjul, og bevegelig fremhjul, så går jeg aldrig i verden tilbake til 4 hjul!!!!!!!!!!

Skrevet

takk for raske svar :), ett lite tilleggsspørsmål: hvordan er fjæringen i forhold til Simo sin? fjæringen på teutonia er kanskje litt stivere i seg selv, noe jeg ikke ser som negativt, men blir det værre med plastikkhjul?

typisk om 07 modellen av spirit s3 kommer med lufthjul!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...