Gå til innhold

Alt er så annerledes denne gangen, og gjør meg konstant redd...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er andregangs, og er 13 uker på vei med et prøverørsbarn. I uke 12 begynte jeg å blø. Ikke mye i følge gyn, men dog. Det ga seg i løpet av noen dager, men jeg har så vondt i magen. ikke menssmerter, men hele magen er stram og hard når jeg sitter. Når jeg ligger, så blir den mykere; men føles likevell ubehagelig. Det kjennes ut som jeg har en eneste stor kynner, for å beskrive ubehaget. Men jeg er jo bare 13 uker!! Jeg kan vel ikke ha kynnere nå?? Og iallefall ikke over alt. Magen skal jo bare så vidt ha begynt å stikke ut over skambenet, ikke sant?! Jeg er så redd...

Fortsetter under...

Hei, jeg har hatt blødninger i hele svangerskapet, sist også. Dette skyldes sprengte blodkar i livmor eller morkake sa legen til meg.

Det er veldig vanlig å ha småblødninger de første månedene fram til uke 16 har jeg blitt fortalt.

Jeg vet ikke om det er normalt å bli hard i magen, men dette problemet har jeg også hatt. Dette skyltes treg fordøyelse, og ble bedre når jeg la om litt på kosholdet og begynte å drikke mer vann.

Jeg synes uansett at du skal ringe legevakten der du bor eller få en time hos legen. Det er aldri sunt å være redd.

Håper alt går bra med deg, god bedring og lykke til.

Klem M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...