Gå til innhold

Klarte ikke vente lengre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg en digital graviditetstest på apoteket! Hadde tenkt å vente med å teste til min kjære kom hjem fra seiltur, men klarte det bare ikke!!!

JEG ER GRAVID IGJEN!!! :D

JEG ER GRAVID IGJEN!!! :D

Håper bare alle gode ting er tre, jeg skal ihvertfall ta det helt med ro og ikke bekymre meg for mye! Shit! Jeg skjelver skikkelig....håper bare min kjære ringer meg snart, jeg bare gleder meg til å fortelle han det!

Hvordan jeg har blitt gravid? Jeg har hatt sex annenhver dag fra dag 10 i syklus, så fikk jeg positiv eggløsningstest den 27.07. og har da hatt sex på ettermiddagen, kvelden og på kvelden igjen både den 28. og 29.

Har slappet av og koset meg, ikke har jeg hengt dag ut og dag inn her inne heller....så det hjelper faktisk å tenke på andre ting! Åh! Dette er en deilig følelse!!!

Sender ut masse hcg hormoner til dere alle!!!

--------(@

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Så hyggelig.

Kos deg masse, jeg griper tak i litt HCG fra deg jeg................... ;)

Skrevet

takk. det trenger jeg, skal teste meg i morgen.

GRATULERER SÅ MASSE

Skrevet

gratulerer!!! Håper det går bra for deg denne gangen! Skal krysse fingrene for deg jeg :)

Skrevet

Grattis, så morro at du har klart det!!!!!

Nå krysser vi armer og bein for at alt går bra denne gangen!

Hvor lenge måtte dere prøve denne gangen? Fikk med meg at du mistet, men husker ikke hvor lenge det er siden. Jeg venter på første EL etter MA 1. august, og håper på å få klaff igjen fort!

Igjen, gratulerer så masse, dette var hygglig å lese!

Skrevet

Å så koselig ACH79!!!!!!!!! Gratulerer så mye!

Ønsker deg kjempe masse lykke til!

Skrevet

gratulerere så mye....tar meg litt hcg og håper at det klaffer nå.

Skrevet

Gratulerer:)

Lykke til med spira og krysser fingrene for at det skal gå bra:)

Skrevet

Gratulerer så mye!! Så moro at det klaffet :-D

Kos deg masse & lykke til videre!

Skrevet

Ja dette var en god nyhet ja :-) Gratulerer masse!!!!!! Synd det ikke nhjalp med meg å ta bimme fri da...var ikke på bim i hele ferien da jeg hadde el og ikke gravid...så den hjelper nok ikke meg nei. Men så kos du fikk klaff!!!

Skrevet

Gratulerer så mye og velkommen inn i 1. tri og aprilklubben skal du være...

sender stor klem

*rose 5+2*

Skrevet

Åh, det var skikkelig koselig, gratulerer så mye. Jeg håper inderlig spiren din vokser seg stor og sterk og klar for verden etter 9 måneder.

Lykke til videre :)

Skrevet

Sååå kjekt !!!!!!!!!!

Gratulerer masse, masse :)

Skrevet

Har faktisk bare hatt en normal syklus etter forrige sa. Håper at det går bra nå! Det skal nok gå bra for deg også skal du se!

Skrevet

Det var kjempe moro å høre.

MASSE GRTULASJONER TIL DEG!! =)

Lykke til med spiren.

Får håpe den sitter skikkeli nå da.

Skrevet

ÅHHHH! Tusen takk alle sammen for alle lykkeønskingene...blir så glad når jeg leser det jeg leser! Kan liksom ikke helt fatte at jeg er gravid igjen, har bare hatt en normal syklus etter forrige sa. Har ikke så mange symptomer, bare litt ømme pupper, litt luft i magen og noen ganger kjenner jeg at jeg har litt smerter nederst i magen. Det som jeg har opplevd annerledes denne gangen er at jeg husker jeg så en brunrød bitteliten prikk, med litt lyserødt blod i en strek i utfloden min. Ikke større enn ett knappehull....tenkte ikke så mye på det da, men nå begynner jeg å lure på om dette kanskje var en form for festeblødning??? Ikke vet jeg, men jeg tar det som et godt tegn!

Skrevet

Kjempe flott!! Masse lykke til i svangerskapet! Det går bra denne gangen!!! Knabber til meg litt hcg støv!! :-)))

Klem

Skrevet

GRATULERER......

Ønsker deg masse lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Gratulerer så masse!!!!!

Håper den sitter der i 8 mnd til!!!

Skrevet

Gratulerer kjempemye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...