Gullblomst Skrevet 16. august 2006 #1 Skrevet 16. august 2006 Jeg har tempet i noen måneder nå. De foregående månedene har jeg hatt en "normal" tempkurve, men lav temp før el og så høy fram til IKM. Syklusene har alltid vært stabile på nøyaktig 28 dager. Sist mnd gikk jeg imidlertid for første gang 7 dager over ikm med høy temp før TR kom på overtid. Denne måneden er tempen fortsatt lav lenge etter at den burde ha gått opp. Jeg skulle egentilig hatt IKM på lørdag som kommer den 19. august dersom jeg denne mnd går tilbake til min normallengde syklus, og ikm 26.august dersom syklusene mine skal fortsette trenden fra forrige måned med 7 dager overtid. Men nå lurer jeg på om EL ikke har vært i det hele tatt ennå, siden tempen fortsatt er lav???? Er det mulig å ha hatt EL, men at dette ikke vises på tempkurven? Vet ikke helt hva jeg kan forvente meg nå??
Lurv Skrevet 16. august 2006 #2 Skrevet 16. august 2006 hvis du ikke har hatt tempstigning i det hele tatt tror jeg ikke du har hatt el.. Man sier jo at vi bare har el i 11 av 12 mnd, så kanskje dette er den ene uten? Eller kanskje el kommer?
Gullblomst Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. august 2006 Ja, jeg tenker også at el ikke har vært ennå. Det merkelige er at jeg har hatt 2 positive el-tester. Den ene testen var positiv på "normal" dagen for min 28 dagers syklus, så jeg tenkte at nå var alt tilbake til det normale. Men da tempen aldri steg, begynte jeg å teste videre, og en uke etterpå, på dagen som eltesten burde bli positiv på dersom jeg skal fortsette med lang syklus, fikk jeg ny positiv test. Jeg tenkte selvfølgelig flott, da har jeg el nå og må belage meg på litt lengre sykluser, men så viser det seg at tempen ikke går opp nå heller... Irriterende!!!!!!!!!! Det skal ikke være lett å lage barn, nei....
Lurv Skrevet 16. august 2006 #4 Skrevet 16. august 2006 forstår at du synes det er frustrerende... håper du finner ut av det, og at det ikke blir vanlig at syklusen din tuller sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå