H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 16. august 2006 #1 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg så at noen har skrevet at man kan se hvilken uke man er i på "min side" under "brukerinformasjon" men jeg kan ikke det på min side jeg. Skjønner ikke... Har bare termindatoen der jeg... Hmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 16. august 2006 #2 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Hvis du har trykket inn termindatoen din på brukerinformasjon, så kommer antall uker frem på hovedsiden til din side.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 16. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. august 2006 Nei, det gjør ikke det heller. Der står det bare "god kveld ...." i dag er det 16 august - og ikke noe mer! Hmmm... merkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 16. august 2006 #4 Del Skrevet 16. august 2006 Har du forandret status til gravid også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 16. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. august 2006 Ja, har det også... Kanskje det er noe galt med kontoen min? Får se om det er noe brukerstøtte jeg kan sende mail til. Visste ikke at det var en sånn svangerskapskalender her jeg, har brukt den på babyverden i stedet, men det er jo her jeg er mest, så hadde jo vært greit om den funket. Takk for hjelpen allikevel da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 16. august 2006 #6 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg også gjorde det men skrv feil årstall..Da også kom det fram som du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå